zwangerschapspiercing

Discussion in 'Zwangerschap' started by Meliske, Sep 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    *is een zwangerschaps navel piercing wel echt nodig?
    *waar kan ik die online bestellen?
    *moet die ook van chirurgisch staal zijn?

ik weet er echt niks vanaf, hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

2. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Ze zeggen dat het per mens verschild of je je piercing er in of er uit moet halen.

De een zeg ook van het gaatje groeit niet dicht de andere wel.

Het staafje die je er in kan doen is van plastick.

Je kan het gewoon kopen bij 1 van de piercingsschops.

3. safian78

safian78 Actief lid

Jan 26, 2006
    428
    0
    0
    mijn gaatje groeit nooit meer dicht volgens mij. Heb al jaren er niets meer is en hij is nogsteeds open

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Tot week 23 ofzo had ik mijn normale piercing in. Vanaf dat moment zat ie gewoon niet meer lekker doordat het stukje door je navel niet buigt. Ik heb toen een zwangerschapspiercing erin gedaan en stukken beter. Het is een doorzichtig plastic buisje bij mij met twee roze dopjes erop.
    Ik was bij de piercing shop geweest en daar hadden ze alleen een witte. Het dopje kon je er daar opdraaien en hij schroefde dan vanzelf.
    Die heb ik dus niet gehaald want die vond ik niet mooi.
    Bij mooiverpakt.nl heb je ook zw. piercings. Met bolletjes in alle kleuren. ER zitten ook twee rubberen ringetjes bij voor het geval je een keizersnede krijgt. Heb m dus daar gehaald.

5. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Wat bedoel je met 2 rubberen ringentjes??
    Als je een keizersnede krijgt?? Waarom is dat???

6. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    je hebt best kans dat bij een keizersnede je gynacoloog wil dat je hem er uithaald, dat geld voor alle sieraden. lijkt me eigenlijk ook wel logisch.

verder heb ik hem er uitgehaald. vind het geen gezicht zo`n buik met piercing, maar dat is mijn mening ;)
    mijn piercer zei ook dat doordat je buik zo ver uitrekt, het gaatje schreef kan gaan zitten, wanneer alles weer in normale vorm komt.
    ik laat hem wel opnieuw steken mocht dat nodig zijn.

7. henriet

henriet Actief lid

Jul 22, 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    mijn verloskundige zei ook je moet dat ding eruit halen!en ze meende het ook echt heel boos eigenlijks!nou mooi niet dat ik hem eruit wou halen!ik had nergens last van dus hij bleef lekker zitten.aan het einde van mijn zwangerschap begon hij wel te irriteren en toen heb ik er een gewoon navelringetje in gedaan en dat ging prima!

8. chanisse

chanisse Lid

Mar 12, 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    hallo meliske

deze vraag had ik pas geleden ook gesteld op deze site.
    ik heb al 10 jaar een navelpiercing en wil die graag behouden.
    mijn vanelpiercing werd wat gevoelig door de druk die rondom mijn navel kwam.
    toen heb ik ook een zwangerschapspiercing besteld en dat zit een stuk prettiger.
    ga er niet teveel geld aan uitegeven,want overal kost zo n piercing rond de 30 euro en het is alleen maar een plastic staafje.
    ik heb hem zelf bij www.cheappiercings.com besteld voor 8,95 en je hebt hem binnen 2 dagen thuisgestuurd,ik heb trouwens gewoon mijn eigen balletjes erop gedaan en zitten wel ballentjes bij maar die vond ik niet mooi.

succes met de piercing en nogmaals de site WWW.CHEAPPIERCINGS.COM

groetjes chanisse

9. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    dank je dames. ik kan me piercing op het moment nog gewoon in, maar als me buik zo snel blijft groeien, geloof ik niet dat het nog lang duurt voordat ie eruit moet. ik ga is op de sites kijken die jullie noemen! bedankt allemaal!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dunne zwarte rubberen steriele ringetjes. Die schuif je dan over dat plastic buisje. De bolletjes zijn nl. wel van staal en dat mag niet als je een kzs hebt, begreep ik uit dat foldertje dat erbij zat.

Share This Page