Forum: wat is jou definitie ervan? En waarom kom jij hier?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tigra, 4 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veera

Veera Niet meer actief

Ik kom op dit forum omdat ik t leuk vind te lezen hoe andere ouders bepaalde dingen doen met opvoeden en om antwoorden op mijn vragen te krijgen
    Zie het absoluut niet als plek om te discussieren.

2. susy26

susy26 Niet meer actief

Was zwanger van me oudste en wilde informatie etc... En ben nog blijven hangen 😁..

3. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik had niemand in de omgeving waarbij het zwanger worden niet lukte (of niemand praatte er over) en hier kon ik daar over praten en klagen en ervaringen delen etc. Mensen die in t zelfde schuitje zitten/zaten.

Nu vooral ervaringen delen van t zwanger zijn. Gewoon lekker kletsen.

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

In het algemeen vind ik een forum een plek waar mensen elkaar online ontmoeten die in hun leven of hobby iets hebben dat overeenkomt.

Deeltje informatie, discussie en een beetje lotgenoten.

Wat dit forum betreft kwam ik erop omdat ik als de dood was voor de bevalling en zocht ik wat geruststelling. Daarbij vond ik het heel fijn om een beetje op gang geholpen te worden met de baby uitzet. Beetje voorkennis van waar je als nieuwe ouder tegenaan kunt lopen. Daarbij vind ik het ook fijn dat er categorieën zijn tot het moment waarop je kind echt zelfstandig is. Want er komen vaak zat momenten met de oudste waarvan je niet weet wat wijsheid is. En al die meningen over hoe te handelen kan je dan overdenken en samenvoegen tot iets waar je zelf achter staat.

Deel Deze Pagina