forum?!

Discussie in 'De lounge' gestart door hellen83, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Tuurlijk!! Vind het alleen jammer dat het elke keer zo moet gaan (die discussies)...

2. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Nou om een voorbeeld te noemen,iemand noemde Plurkie 'debiel'. Dat vind ik dus echt een rotopmerking. ik snap wel dat die persoon boos is,dat ben ik soms ook wel maar dan moet je eerst tot 10 tellen en dan iets schrijven:D

Oh oeps Josien,lees het nu pas,ik hou erover op :)

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Vind ik ook, scheldwoorden gaan te ver, in welke situatie dan ook.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hoi, klopt dat het altijd door elkaar loopt zo heb ik ooit een onderwerp geplaatst dat ik met 4 mnd begonnen ben met fruithap en wat kon ik dan het beste geven op die leeftijd mango, peer wat nog meer??? ik heb de gekste reacties gekregen en maar 3 ideeen van de volgens mij iets van 20 reacties er ging op een gegeven moment een hele discussie gaande of IK wel of niet verantwoord bezig was om mijn dochter al met 4 mnd fruit te geven en dat ik gewoon moest wachten want ik was niet goed bij mijn hoofd :x dit was op een ander forum en heb toen mijn account opgeheven omdat ik het vreselijk vond dat er zo met elkaar werd omgegaan, zit nu dus een tijdje hier en plaats eigenlijk geen vragen meer over voeding alleen aan de voedingsdeskundige hier dan weet ik zeker dat ik het goede antwoord krijg waar ik wat mee kan, je moet wel iets langer wachten op een antwoord maar dat is het me waard, dus antwoord op een deel van je vraag is JA, het gebeurt in meerdere forums

5. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik blijf vinden dat als iemand het toppic verstierd gewoon "afgesloten" moet worden van dat toppic. Zodat die persoon niet meer mee kan praten. Dus de rotte appels er tussen uit halen. Ik denk dat dat het meest effectief is op het bannen na.

6. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    dit is de spijker op z'n kop slaan. soms denk ik ook ik vraag het even op zp, en dan ben ik aan het tikken en dan denk ik al laat maar straks komt er weer een discussie, ik wis dan mijn vraag.

lfs Hellen

7. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    de manier waarop er soms dingen worden geschreven, is iets waar ik soms ook van schrik. Maar denk dat als we daar over gaan hebben dat er zo een slotje zit op het topic. dus dat laat ik graag terzijde.

lfs Hellen

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #28 Devilschase, 31 okt 2010
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
    heel makkelijk

fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd

dat is de daadwerkelijke bedoeling van een forum. Alleen ligt het aan het soort topic of er gediscussieerd wordt of niet.

je hebt verschillende soorten topics;

Je hebt topics die geopend worden om meningen te geven, maar ook topics waarin alleen gevraagd wordt waar iets te vinden is of iets te verkrijgen is. Dan is het duidelijk in welk topic er gediscussieerd wordt.

meestal gaat het vanzelf.

9. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    nou dan zijn we er uit;)
    iedereen die graag van elk topic een discussie wil maken staat in zijn recht want in de dikke van Dale staat het!;)

lfs Hellen

10. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    maar dat is nu precies wat ik bedoel soms wordt een topic gestart om dat iemand er even door heen zit. en dan wordt er prompt een advies gegeven, of een discussie gestart of ts wel het recht heeft om er door heen te zitten..

maar dat komt dus op alle fora voor. en dat betekend dat als ik er moeite mee heb; ik of me moet afmelden of er over heen moet lezen en me er niet aan ergeren.

lfs Hellen

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113

Ja misschien moet je je afvragen of een forum wel iets voor je is.

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

even ter info: deze "debiel en de popcorn hater hebben het via pb netjes met elkaar goed gemaakt en we zijn weer vriendjes:D;)

zijn we toch nog volwassen bezig soms:D

13. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    dat deed ik ook, vandaar dit topic
    en ik ben er vandaag veel op geweest en heb besloten dat ik selectief moet zijn in welke topics ik lees, maar dat ik wel blijf!

vooral omdat er toch te veel leuke topics zijn die ik graag lees.

dank iedereen voor het reageren!

lfs Hellen

Deel Deze Pagina