Ja heel erg, vooral omdat het bij mij niet bij meelezen bleef, maar ik er prive mee geconfronteerd werd.
Je ontkomt er helaas niet aan. Ik kon net alles van je lezen en was uitgelogd dus kun jij ook niet zien dat ik je bezocht heb. Het is gewoon een nadeel met een openbaar forum Je weet nooit wie er meeleest.
Toevallig heb ik laatst het zelfde gevraagd. Maar je kan alleen de negeerlijst gebruiken. Dan zie je hun berichten niet maar hun die van jou nog wel helaas. Ik heb hier ook iemand op t forum die alles leest en doorbrieft rete irritant.. Maar goed blijkbaar ben ik belangrijk genoeg omdat te doen ofzo Dus ze lult maar een eind weg tegen iedereen. Dingen die echt privé zijn post ik hier toch niet haha.
Ìk snap het probleem niet. Ik ben voor bekenden echt onvindbaar hoor. Gewoon geen geboortedata plaatsen, geen namen en geen foto's. Niemand die ooit komt te weten wie ik ben... Trouwens ook nooit iemand verteld dat ik op dit forum zit...
Mensen kunnen aan de hand van jouw banner wel uitrekenen wanneer de geboortedatum van je kindje ongeveer was. Ts, stel dat het kon, dat iemand jouw berichten niet kon lezen, dan zouden ze zich uit kunnen loggen, zodat de berichten toch ineens weer zichtbaar zijn. Dus heeft geen zin denk ik. Het is en blijft een openbaar forum. Gewoon goed opletten wat je schrijft.
Klopt, maar ik heb geen meelezers en plaats bovendien niet vaak berichten. Al helemaal niet iets persoonlijks. Mensen zouden er gauw klaar mee zijn om mij hier te volgen. De enige persoonlijke dingen vertel ik in besloten clubs.
Dit is nu eenmaal een openbaar forum, iedereen kan lezen wat je schrijft, en je kunt niet selecteren. Dus als je niet wilt dat bepaalde mensen iets van je weten, schrijf het dan niet op.
Ik ben een open boek. En best wel lomp. Maar ik heb hele harde klappen gehad om gewoon dingen te floepen. Maar ik ben er sterker geworden. En ik ben trots wie ik ben. Soms moet je niks van aantrekken wat anderen zeggen. Ik denk dan dat er meer rampen zijn in de wereld dan op het forum van een digitale kansloosjes die je leven wilt zuur maken. je hebt rotte appels erbij, maar ik denk... wat maak je druk om
Ik doe dit ook wel bij personen die ik leuk vindt schrijven of die steeds wijze berichten schrijven enzo . Natuurlijk zijn dit mensen die ik niet ken in real life. Ik had eigenlijk niet door dat dit not. doen is ...
Maar dat is wat anders als alles door brieven wat iemand hier schrijft aan een andere omdat ze zo graag van je op de hoogte willen blijven om vervolgens lekker te kunnen roddelen
Ik doe dat ook soms, soms volg ik een topic en dan moet je 10 pagina's terug gaan zoeken naar het bericht wat de ts gestart heeft of over degene om wie het gaat. Nu ga ik naar haar profiel en dan kijk ik naar de laatste berichten
Nee dat zou ik nooit doen! Als ik iemand herken, maak ik me ook bekend! En what happens on zp, stays on zp .
Hahaha! Tja ik ben nog nooit "echt" herkend hier. Wel eens dat ik iemand vaag herken en andersom maar nog nooit een bekende tegen gekomen hier