Ja hahaha, bleek achteraf dat ze ook nog eens bij mijn ouders in de straat woonde. hahaha. Weet niet of ze hier nog rondhangt.
Het ging er bij mij niet om dat ik hier dingen vertelt had die niemand mocht weten..vertel niet echt veel persoonlijke dingen en ben bloedeerlijk maar dat je prive gewoon steeds te horen krijgt wat je plaatst is gewoon triest
Ik kwam er via zp achter dat een familielid zwanger was, dit kwam ik echt toevallig tegen in een forum dat ik zat te lezen. Ik heb dit daarna eerlijk tegen haar gezegd, maar ze werd kwaad op mij omdat ik het gelezen had. Ik ben van mening dat wanneet je iets op internet plaatst iedereen het mag lezen. Iedereen weet dat iets op internet er altijd op blijft staan en vaak al bij het Google'en van een naam lees je veel informatie.
Beste Kletskoek, Het is niet mogelijk om een forum lid te blokkeren omdat Zwangerschapspagina.nl een open forum is. Stel dat je iemand zou kunnen blokkeren dan hoeft diegene alleen maar uit te loggen om je berichten alsnog te kunnen lezen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Dat zullen de hormonen dan wel zijn. Niet heel slim van haar, inderdaad niets vermelden waarvan je niet wilt dat een ander het weet. Geen idee of ik meelezers heb, weet wel dat een aantal mensen weten dat ik hier zit. Als ze er plezier aan beleven om mijn berichten door te spitten, be my guest. Booooring....
Ik zie regelmatig iemand van zp lopen met haar kinderen, ze weet alleen niet dat ik umm85 van zp ben. En weet ook niet of ik dat ga zeggen haha.
Ik zie er niet Hollands uit hoor haha, ik denk dat er maar weinig weten dat ik Nederlands ben. Ik ben half Indonesisch, zodoende. En er lopen hier aardig wat Nederlandse moslima's rond. Ik herken haar van foto's hier op zp, voornamelijk van foto's van haar dochter.
Tsja mij zullen ze ook wel herkennen met mijn lyme. Dat vind ik op zich niet erg,ik hoop alleen dat áls mensen me herkennen hun kop houden over onze IVF.
Intressant, benieuwd of jullie mij zouden (her)kennen, maar tot nu toe heb ik nog geen foto geplaatst. Maar misschien door de verhalen dat je denkt te weten wie ik ben, dan hoor ik dat graag (via pb).
Woehahahahaha! Ja hoor, en zij was ook echt de enige die op die dag geboorte gaf aan een dochter.....
Ben een paar maand geleden ook een ZP-lid tegengekomen. Herkend aan de hand van de naam van haar kinderen. En ik woon dan nog in Belgie,dus wat is de kans (wist wel dat ze niet veraf woonde, maar toch)