Forummen als je kind wakker is

Discussie in 'De lounge' gestart door Jusi, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Only me

Only me Niet meer actief

Ik ga pas achter ZP zitten als mijn dochter zichzelf aan het vermaken is. Of dat ze op het KDV zit, óf dat ze op bed ligt.

Anders niet. Ik probeer als ik thuis ben zo veel mogelijk tijd samen met haar door te brengen :)

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    met dit weer is het harstikke leuk om bv een filmmiddagje te doen hoor! zou niet weten wat daar mis mee is... soms krijgen ze dan een bakje chips en een lekker sapje erbij en dan is het 1 groot feest..... spelen met speelgoed, poppenhuis, winkeltje, puzzels, tekenen, knutselen e.d gebeurd hier dagelijks.....

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Omdat ik daar sommigen heel vaak zag reageren, in tijden dat mijn zoontje wakker zou zijn.

Maar dat is toch wel een groot voordeel van een drieling! :D
    K. moet zich hier in zijn eentje vermaken, en dat is inderdaad heel anders. Dat hoor ik ook van een collega van me, waarvan dr oudste nu 5,5 jr is, en dr jongste 2 zijn een tweeling van bijna 2.
    Die 2 kunnen zich samen heel goed vermaken, terwijl ze de oudste veel meer moest vermaken.

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hier lukt het de ene keer wel, de andere keer gaat hij lekker irri op knopjes zitten drukken of wil hij knuffelen (zo lief!) Dus dan gaat de laptop maar weer uit hihi.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zit eigenlijk nooit achter m'n laptop als ik met m'n kinderen ben. Maar ik heb ZP aanstaan als ik aan het werk ben. Mijn kinderen komen dus geen aandacht te kort, mijn werkgever mogelijk wel... ;)

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Mijn laptop staat altijd aan ivm mn werk. Dochterlief moet dr dan ook zelf kunnen vermaken tijdens mn werk.
    Tussendoor piep ik zo nu en dan ff op zp, mn dochter merkt het verschil niet;)

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb mijn laptop ook bijna de hele dag aanstaan, maar ben er niet de hele dag mee bezig.
    Heb het forum vaak open staan, maar ga 's avonds als Milan slaapt pas actiever lezen/reageren.

Maar ik zit overdag ook weleens een half uurtje te computeren hoor, als Milan even lekker aan het spelen is of zijn middagdutje doet.

Het huishouden doe ik 's avonds.

8. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik kan wel forummen als het mij uitkomt,alleen vraagt zoonlief soms tussendoor aandacht.Die krijgt hij dan ook en daarna ga ik weer verder. ;)

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Idem

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik zit hier vooral in de avonden,soms als ik iets wil weten of geen idee heb wat ik eten wil;)

Maar verder gaat het nooit echt als mn kindertjes hier rondleven.

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Hier staat de comp ook vaak aan, ik kan zo een uur online staan, waarvan ik er in werkelijk in totaal 3 min achter gezeten heb :)
    Hier dus echt af en toe tussendoor. Wat ook goed kan, even een topic lezen (en reageren) en dan weer verder.. Daarom is deze site ook zo verslavend:D

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    overigens,soms hebben mensen die hier nog niet lang zijn al zoveel reacties verstuurd dat ik me weleens afvraag of ze uberhaupt nog iets met hun gezin doen;)

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik ga alleen lekker ff rondneuzen hier als mijn zoon slaapt. Zit toch niet op m'n gemak als hij wakker is, omdat hij juist dan heel veel aandacht komt vragen, terwijl als ik gewoon lekker met een boekje zit ofzo, hij ineens wel prima in z'n eentje kan spelen :D Hij doet het erom, denk ik, haha! Of hij heeft opdracht van z'n papa gekregen om me van ZP af te houden :p Kan ook

Deel Deze Pagina