hallo dames, ik heb een vodafone abonnement met een blackberry en kan niks qua internet niet pingen, what's appen of normaal internetten is er iemand die het zelfde probleem heeft??? vraag me namelijk af of het aan mijn telefoon ligt of aan vodafone vast bedankt voor de reactie!!
ja, hier ook..! waarschijnlijk is ligt het aan BB zelf Want ik hoor verschillende mensen met verschillende providers. zelf heb ik Vodafone
Er is een landelijke blackberry storing stond op nu.nl Ik heb een bb met tmobile en heb t zelfde probleem namelijk Edit hier die link naar nu.nl Blackberrygebruikers offline door storing | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
hier lig ik er nog steeds uit. ik dacht dat t aan mijn tel lag ( BB ) maar t blijkt BB zelf te zijn waar de storing vandaan komt. ik vraag me echt af wanneer we weer online zijn want dit schiet niet op zo
Hier ook. Ik had gebeld naar KPN (mijn provider) maar die zegt ook dat het aan bb zelf ligt. Ze weten nog niet hoelang het gaat duren... lees op inet zelfs dat het miss wel 2 dagen gaat duren .
2 dagen !!! :0 dat vind ik echt belachelijk !! Ik krijg net wel recente updates ( gebruikersnamen die veranderen ) binnen van m'n Ping misschien een teken van leven ?