Ik word er gek van. Het lijkt niet uit te maken of ik een goedkoop of duur merk koop, ik krijg altijd binnen no time kleine gaatjes in een trui zo rond de knoop van m'n broek. Nu weer een trui van Steps. Voor de derde keer aan en ik zie het eerste gaatje alweer komen. Afgelopen zomer bij shirts van Esprit, maar ook Comma en Tommy Hilfiger. Heeft er iemand een tip wat ik wel kan kopen? Edit: dit dus https://www.libelle.nl/mode-beauty/libelle-legt-uit-t-shirt/
Bij ons bleek het door de wasmachine te komen. Nieuwe wasmachine en sindsdien geen gaatjes meer. Ik werd er gek van en ik snap nog steeds niet goed, waarom het altijd op die specifieke plek zat?!?
Het schijnt ook door dat stuk stugge stof van je broek te komen, dat puntje waar je knoop zit. Dat puntje kun je een beetje bijknippen zodat dat hele harde er wat af is. Wel nog even een klein zoompje maken, anders denk ik dat t gaat rafelen.
Thanks, daar kan ik misschien iets mee doen. Want bij spijkerbroeken steekt dat inderdaad dan wat uit... even m'n moeder lief aankijken
Dit wilde ik net als idee geven. Soms zit er in de wasmachine een scherp randje door een knoop of rits die er tegen aan is geslagen en dit kan voor dat soort kleine gaatjes zorgen.
Dat inderdaad. Ik dacht hier gelijk aan toen ik de titel zag. Dit had ik ook. Kwam door mn riem. Vet irritant.
Bh's draaien in een andere was maar ritsen van broeken doe ik niet dicht... Misschien daarmee beginnen dan? Alleen vind ik van die wasmachine tips niet heel logisch omdat het echt altijd op dezelfde plaats zit... Dan zouden die gaatjes toch overal in het shirt moeten komen?
Precies. Daarom snap ik nog steeds niet, waarom bij ons het probleem opgelost was na het kopen van een nieuwe wasmachine? De gaatjes zaten bij ons ook enkel beneden aan de voorzijde. Bijna bij elk shirt en sinds een nieuwe machine al een jaar lang nergens meer. Ritsen etc. doe ik nooit dicht. Ik vind het echt een mysterie.
Mijn man heeft het ook heel vaak, ook op die plek. Ik heb het nooit, dus kan niet aan de wasmachine liggen. En dan zou het ook niet altijd op dezelfde plek zitten, dat is onmogelijk. Maar het moet dus aan de broeken liggen.
Ik snap niet dat dat iets uit zou maken. Dan zou het toch helemaal over het kledingstuk moeten voorkomen en niet alleen aan de voorkant? Ik heb het zelf ook, om gek van te worden. Het is niet altijd direct bij de riem overigens.
Klopt en daarom snap ik er ook niks van. Continue gaatjes jarenlang, nieuwe wasmachine en sindsdien nooit meer een gaatje gezien. Heel vreemd.