wie gaat er nog meer starten met iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by hip1983, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    hoi dames!!

ik klets al sinds ik gestopt ben met de pil (okt'10) gezellig mee hier op het forum.

maar nu de gyn vandaag heeft besloten dat we met iui gaan beginnen omdat het zaad van mijn vriend niet goed is, lijkt het me ook wel fijn om met meiden te kletsen die in het zelfde schuitje zitten.

heb vandaag een fm gehad en me ei was 15 mm woensdag weer voor een fm ben benieuwd! ik hoef geen hormonen te gebruiken omdat mijn eitjes zelf goed groeien. alleen een pregnylspuit 24 tot 36uur voor de eisprong voor te zorgen dat de eisprong ook zeker plaatsvindt.

ik (en mijn vriend ook) ben best nuchter dus baal er niet van dat we nu iui moeten ondergaan natuurlijk hadden we liever op de natuurlijke weg een kleintje verwekt maar dat kan helaas niet en dan is het allang fijn dat er zoveel andere mogelijkheden zijn.
    toch vind ik het wel erg spannend allemaal want nu begint het dus echt!! hoelang zal het duren? je hoopt natuurlijk dat het de eerste x raak is maar dat is niet echt riëel. zal het lukken met iui of word het uiteindelijk toch ivf of icsi? spannend!
    we laten het maar gebeuren allemaal.

hopelijk zijn er meer die binnenkort met iui starten dan kunnen we ervaringen delen.

2. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    hi Hip1983, we hopen gewoon wel dat de 1e poging raak zal zijn. positief!! is er bij jullie eigenlijk een aanwijsbare reden dat je nog niet zwanger bent?
    snap helemaal hoor dat je n beetje baalt dat je nu verder gaat met IUI. iedereen wil op de natuurlijke manier. maar ja, soms heeft de natuur een handje nodig.
    ik heb ook 2 weken geleden te horen gekregen dat we na 1,5 jaar proberen (we zijn allebei gezond, ik heb alleen wat langere cyclus) voor IUI mogen gaan. we moeten nog 1 cyclus zelf proberen , met clomid. en als het dan weer niet raak is. dan hebben 12 sept ons intake gesprek voor IUI . erg spannend.

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    he pantertje

zeker hopen we dat het de eerste x raak is! hopelijk is iui bij jullie niet nodig en doet de clomid gewoon zijn werk.

wij krijgen iui omdat het zaad van mijn vriend niet van goede kwaliteit is.

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    niemand die binnenkort begint of ervaring heeft hiermee?

Share This Page