Hallo Dames, Ben pas achter deze site gekomen. Mijn man en ik zitten al geruime tijd in de mmm. We hebben nu 9 IUI pogingen achter de rug zonder hormoon behandelingen of zo (alleen pregnyl voor de eisprong). Poging 4 en 6 waren positief, maar eindigde helaas beide keren in een vroege miskraam. Nu ben ik sinds 2 dagen Fostimon aan het spuiten. Ik had nog nooit gehoord van dit hormoon en ben dan ook nieuwsgierig en benieuwd of er nog ander mensen zijn die dit hormoon spuiten en naar de positeive of negatieve verhalen.... Groetjes Linda
Ik heb heel wat verschillende dingen gespoten...maar deze net niet. Heel veel succes met de behandelingen! Je hebt al aardig wat voor de kiezen gehad. Elmo
Ja ik! Heb het tijdens onze ivf pogingen gespoten. Het schijnt hetzelfde te zijn als Menopur maar dan is het een "goedkopere" merknaam ( volgens onze arts) Bij ons heeft het goed geholpen zoals je kunt zien aan mn onderschrift We zitten nu weer middenin een poging voor een tweede kindje, dus ik heb Fostimon weer volop gebruikt.
Goed om te horen dat iemand ook Fostimon gebruikt heeft en waar het ook nog eens goed heeft uitgepakt. A.s. maandag heb ik de 1e follikelmeting, ben benieuwd hoeveel en hoe groot ze dan zijn. Succes met je volgende poging Groetjes Linda
Patricia hoe veel pogingen had jij achter de rug met Fostimon? Had je er bijwerkingen van? Ik heb nu 3e gespoten en heb eigenlijk nergens last van (gelukkig maar). Hopelijk onstaan er nu niet te veel follikels want dan kunnen we namelijk geen IUI doen. Dus nog ff afwachten tot maandag. Ken je nog meer mensen die ook Fostomin hebben gebruikt? In welke fase zit jij nu eigenlijk, weer in de IVF? Groetjes Linda
hey ik heb net een week spuiten achter de rug met gonal f en lees op het net dat dat hetzelfde hormoon is. had nergens last van woensdag de iui gehad
Hoi, Ik wist niet dat gonal F hetzelfde was als Fostimon. Misschien is het ongeveer wel hetzelfde alleen met een andere benaming (en prijskaartje). Dus Funkie jij hebt net je eerste IUI achter de rug. Het aan en uitkleden duurt bijna langer dan de inseminatie. Wanneer mag je testen en moet je bloedprikken of thuis een zwangerschapstest doen? Veel succes met de wachtweken. Hopelijk heb je veel leuke dingen op het programma staan zodat de tijd lekker snel gaat. Groetjes Linda
Hoi, Ook ik heb Fostimon gebruikt.Ik kreeg bij de 2e ICSI poging Fostimon voorgeschreven,omdat mijn eicellen heel dun waren. Er schijnt in Fostimon een extra hormoon te zitten wat de eicellen steviger maakt. Ik produceerde maar weinig eitjes (4) maar uiteindelijk is de poging wel gelukt. Ik hoop voor jullie dat het ook aan gaat slaan. Kareltje
Tot op heden ook nog steeds geen last van de Fostimon spuiten, gelukkig maar. Vandaag 1e fm gehad. Rechts zater er 3 grotere follikels, 13,8 11 en 9,7 . Alle spuiten heb ik ook rechts naast mijn navel gespoten, toevallig?! A.s. woensdag moet ik terug voor de 2e fm. Voor de carnaval heb ik dus de volgende iui poging, zoals het nu uit ziet! Groetjes Linda
Hahaha...ik snap je beredenering maar het maakt niet uit aan welke kant je spuit hoor. Het is voor je buik (spuitplekken) beter om links en rechts af te wisselen (als dit mogelijk is). Succes!