Ik zit nu in me 12e en laatste iui behandeling. Mag volgende week zaterdag (5 december) testen. Ga er vanuit dat ik niet zwanger ben. Kan direct door voor ivf. Zijn er meer meiden die ook volgende maand starten met ivf? Lijkt me leuk om ervaringen te delen enz. Heb al het intakegesprek gehad en de medicijnen zijn binnen. Zie niet tegen de behandeling op, alleen de punctie vind ik erg spannend. Hoop dat er meer meiden starten en gezellig komen meekletsen...
Hoi gelukkig, jeetje 12 iui's, dat is veel! Heeft het te maken met de vier sterretjes? Ik begin nog niet in december aan ivf maar als het goed is (of: niet goed is eigenlijk) in januari. Ik heb nu mijn vijfde iui poging. Heb er in 2009/2010 ook al acht gehad zonder resultaat. Ik geloof er dus niet zo in. Deze maand al op dag 2 twee follikels van 12mm, dat gaat een beetje te hard dus. Ben benieuwd of dit een reden blijkt te zijn waarom ik niet zwanger word, of dat het onbegrepen blijft. Wat is bij jou de reden dat het niet lukt? Fijn dat je meteen door kan naar ivf na je laatste iui. Mijn ziekenhuis (Vumc) is altijd van de verrassingen dus ik durf niet zo op de timing te rekenen. Spannend hoor! Je slagingskansen gaan omhoog, dat is in elk geval fijn!
We hebben gelukkig al een dochtertje, zij is ook via iui gekomen. Toen was het de 3e iui raak maar kreeg ik met 7 weken een miskraam. De 5e iui kwam mijn dochtertje uit. Nu we voor een busje bezig zijn wil het maar niet lukken. Van de 11 iui's ben ik 3 keer zeer kort zwanger geweest. Was dan steeds 3 of 4 dagen overtijd. Het gaat dus met de innesteling al mis. Via bloedonderzoeken hebben ze gekeken of alles goed is. Niks kunnen vinden dus in het zh. zeggen ze dat we gewoon pech hebben. Maar omdat we dus al een kindje hebben en ik toch geregeld zwanger raak kregen we zoveel pogingen. In dit zh. doen ze ook ivf dus vandaar dat we in 1 keer door kunnen. Ze hebben trouwens nooit definitief iets kunnen vinden bij ons maar ze denken dat ik vijandig servixslijm heb. Jij zit nu dus in je 5e iui poging? Hebben jullie tussendoor pauze genomen?
Jeetje, dat is naar zeg, steeds super kort zwanger. Heb je al van die progesteron tabletten gebruikt in de tweede helft van je cyclus? Mijn vriendin hielp het om zwanger te blijven en geen miskraam meer te krijgen. Mijn vorige iui pogingen waren in mijn vorige relatie, dus met een pauze van twee jaar weer verder gegaan. Weer niet vanzelf zwanger geworden en uiteindelijk weer in de mmm terecht gekomen. Drie keer iui, toen laparoscopie die eindeloos werd uitgesteld en nu nummers 3 tot en met 6. Duurt zooooo lang allemaal. Maar goed, ik zie het nog altijd als de ultieme oefening geduld hebben, dus ben nog niet alle vertrouwen dat het goed komt, kwijt.
Hoi! Wij hebben vandaag bericht gekregen dat we eind december de eerste afspraak in het IVF traject hebben (Radboud). We hebben 6 IUI's gehad en mogen in de wachttijd nog een 7e poging doen. Ben heel benieuwd hoe alles zal lopen, fijn om ook met anderen in dezelfde situatie erover te kunnen hebben!
Liefdeslied. ..oh vandaar die pauze. Vervelend dat het ziekenhuis jullie niet in 1 keer door laat gaan met de behandelingen. Ik gebruik na de inseminatie utrogestanbolletjes. Abigail...Spannend allemaal hè. Wel fijn dat jullie door mogen voor de 7e iui poging. Beter dan een maand helemaal geen kans hebben. Ik loop in Voorburg in het zh. Hier mag ik over een week testen, de dagen lijken weer voorbij te kruipen. We zijn erg nuchter maar ik krijg steeds meer een brok in me keel als ik bedenk dat ik een negatieve test heb van de week. Dan moet ik dus echt het ivf traject in en heb ik vrij snel de punctie waar ik best tegenop zie.
Gelukkig... Spannend altijd die laatste wachtweek. De eerste week gaat relatief snel voorbij (voor mijn gevoel), de 2e week ben ik er toch (bewust of onbewust) meer mee bezig en duurt de week inderdaad héél lang... Door het doen van de 7e poging heb ik het gevoel toch nog iets te doen. Maar doordat de IUI tot nu toe steeds niets oplevert, vind ik het wel een fijne gedachte dat IVF nu langzaam in gang gezet wordt (ook al is het dan een van de laatste stappen). Pfff, is allemaal zo dubbel! Liefdeskind... bij jullie is er dus ook geen reden gevonden waardoor een zwangerschap uitblijft? Bij ons zijn er ook geen bijzonderheden (tot nu toe), aan de ene kant dus goed, maar aan de andere kant soms ook frustrerend, waarom het dan niet lukt... Gelukkig... heb jij alle instructies al gehad voor het prikken etc.? Wanneer denk je dat de punctie zal zijn?
Ook de laatste iui niet zwanger geraakt. Vandaag dus dag 1 van me 1e IVF behandeling. Vind het super spannend en ga het per dag bekijken. Het is ff 2 weken pittig met spuiten, zh. bezoeken en de punctie maar daarna is dat gelukkig voorbij. Heb net het zh. gebeld en heb maandag de 1e afspraak. Echo en bloedprikken en als alles er goed uitziet ga ik dus beginnen met stimuleren. Heb gisteren alle medicijnen bij de apotheek opgehaald, wat een grote tas vol zeg!!! Hoe is het met jullie?
Abigail...vergeet je te andwoorden. Met iui prikte ik ook al alleen nu moet ik 2 keer zoveel menopur gaan spuiten. 150 s'ochtends en s'avonds 75. Wanneer ik de punctie heb, geen idee. Moet op dag 7 terug voor de 1e fm. Ik had me iui altijd op dag 11 of 12 dus verwacht nu ook rond die dagen me punctie te hebben.
Gelukkig, balen zeg, ook de laatste UIU niet gelukt. Wel fijn dat je nu gelijk door kunt... Ik heb bij de IUI alleen clomid geslikt en natuurlijk Ovitrelle gespoten, verder niets. Dus zal heel wat bijkomen denk ik zo bij de IVF. Wij (vooral ik) zitten ff in een dal. Vrijdag te horen gekregen dat er teveel eitjes zijn (ze hebben 4 grote gezien), dus dat poging 7 afgebroken wordt, weg kans :x Ontzettend balen en frustrerend...Gelukkig bracht Sinterklaas wat afleiding. Nu geduldig wachten tot de intake in Nijmegen. Kan me nu niet snel genoeg gaan.... Succes morgen in het zkh Gelukkig!
Oh wat valt het dan tegen zeg. Voor je gevoel helemaal geen kans. Misschien zelf goed jullie best doen!!! Ik merk dat ik heel het ivf gebeuren super spannend vind. Kan al janken als ik eraan denk. Vooral de punctie blijft heel de dag in me hoofd spoken. Maar komt vast goed.
Ik heb gisteren me 1e fm. gehad en er groeien ongeveer 10 follikels van rond de 13 mm. en nog wat kleinere. Een mooie score volgens de gynaecoloog. Heb maandag de 2e fm.
Hoi Meiden, Wat spannend allemaal he, ik zou graag mee willen kletsen in deze spannende tijd. Ik begin in januari met onze eerste icsi ronde. 1 januari was eerst onze datum, maar zit nog steeds op mijn menstruatie te wachten (ik had hem 11-12 verwacht) Heel gek, maar ik wil juist nu ongesteld worden, zodat ik weet wanneer ik kan beginnen met de eerste prik haha.. Ik vind het ook heel spannend, het prikken bij me zelf lijkt me eng, maar ik zit ook echt tegen de punctie op! Succes allemaal, en hopelijk voor ons allemaal goed nieuws
Chann. ..ben je al ongesteld? Het zelf spuiten valt echt reuze mee. Ik weet toen ik voor het eerst mezelf moest injecteren ik het ook doodeng vond maar het went echt. Mijn 2e fm vandaag was goed...15 grote follikels en nog wat kleintjes. Donderdag de punctie.
Ik ben vandaag ongesteld geworden, en moet 6-1 beginnen met prikken. Het zal inderdaad enger zijn dan dat het lijkt haha. Spannend hoor, bijna je punctie. Is dit je eerste of heb je er al meerdere gehad?