Jennie; Je moet niet die zwangerschapstesten slopen hoor!Daar wordt zo'n test echt niet duidelijker op. Als ik jou was zou ik zo'n digitale test doen, weet je tenminste waar je aan toe bent...
willen jullie eens een keer in mijn album kijken, de test van donderdag heel licht streepje, en die van vandaag iets duidelijker? Ik durf het nog steeds niet te geloven, heb even bevestiging nodig, vind het zo moeilijk. Heb vorige maand neg. getest en toen was er echt niets te zien, en nu toch echt wel!?! Help!
yep ik zie een streep! kijk maar in mijn album . mijn eerste waren ook zo onduidelijk! gefeli? gr mik
Maartje ik feliciteer je ook. Ik heb op 11DPO een andere matcare test gedaan (met zo'n harde huls) en die gaf en licht strepje. De ochtend daarna heb ik dezelfde test als jij gedaan en die gaf een nog lichter streepje aan dan de eerste van jou. Ik moest toen echt heeeeeel goed kijken, er was niet eens een foto van te maken. De dag erna deed ik er eentje van de kruidvat, die zijn ook erg gevoelig en die gaf een mooie tweede streep. Aangezien die van jou al een stuk duidelijker zijn dan dezelfde toen bij mij kan het gewoon niet anders. GEFELICITEERD!
Heel erg bedankt allemaal, dan zal ik het toch maar beginnen te geloven, wel erg spannend allemaal hoor! En erg onwerkelijk nog, heb ook niet zoveel klachten, wat spierpijnachtig onder in mijn buik, en s'avonds iets eerder moe maar dat was het, nou hopen dat dit zo blijft, maar dat zal wel niet. groetjes maartje
Hoe reken je eigenlijk uit hoelang je zwanger bent, ik heb nu gewoon 9 maanden opgeteld bij mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheiddag? klopt dit?
40 weken in totaal, week 1 begint vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie! GEFELICITEERD allemaal!