Hallo dames! Ik ben nieuw hier en ik zou graag willen weten hoe ik een foto hier of in mijn album moet zetten. Groetjes Linda
oke gelukkig maar, niet dat je valse hoop had.... dat is niet leuk natuurlijk... maar wie weet test je straks alsnog positief! Hoop het voor je!
Nou het is gelukt maar het is een onduidelijke foto. de test is van romed midstream. wat vinden jullie?
ik zie maar 1 streepje sorry, maar dat kan ook komen omdat de test zelf een beetje onduidelijk is? Maar goed als jezelf een licht streepje ziet kan het natuurlijk nog steeds positief worden. Dus over een paar daagjes weer testen zou ik zeggen! succes!
misschien eens proberen een nieuwe foto te maken? Of een andere achtergrond misschien heeft dat er iets mee te maken ik weet het niet..
Meid, sorry om het te moeten zeggen maar ik heb helaas 2x een valse positieve romed midstream test gehad Ik zou ze wegdoen en alleen nog van de Matcare testen bestellen. Toen ik de positieve testen heb geahd had ik nog niet eens een eisprong gehad. Sorry, maar beter eerst een ander merk proberen.
Het spijt me, maar ik zie maar 1 streep. Heb je misschien te vroeg getest? Ik heb vandaag positief getest 2dgn voor NOD, de test staat in mijn album.
Gefeliciteerd Gerlinde! Ik heb ook een foto in mijn album geplaatst, kunnen jullie even kijken? Vanochtend getest, 3dagen voor mijn NOD.
oei heel moeilijk. Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Ik zie wel een streepje maar hij is zo licht dat het ook een indrooglijntje kan zijn.
ik zie ook wel iets.... maar het is te vaag om er iets van te denken. Over een paar dagen nog maar eens testen! Ik hoop het voor je!
@hypnose, Ik zie heeeeel vaag wel iets staan, maar het ziet er niet roze uit ofzo. Ik wil je niet teleurstellen ofzo, maar ik heb vorige maand ook zo'n test gehad en werd wel ongi. De teststreep moet even breed zijn als het controlestreepje en tevens roze of blauw kleuren. Gewoon over een paar dagen weer eens testen. Ik hoop voor je dat hij dan mooi positief is. Ik duim voor je. Liefs Hummel.
Hee Hummel bedankt voor de eerlijke reactie. Je ziet het niet goed op de foto hoor, maar in het echie is hij lichtroze en net zo dik als de controlestreep. Ik krijg hem niet scherper dan dit. Over 3 dagen nog een keertje proberen!
Dank je Hypnose voor je felicitatie! Phoe, ik vind het lijntje wel heel moeilijk te zien hoor, sorry. Ik zou het overmorgen gewoon nog een keer proberen. Ik heb net ook nog een CB-test gekocht die ga ik dinsdag of woensdag nog een keer doen voor de zekerheid. Succes!