Hey Hypnose Ik zie wel iets van een streepje, hoor! En op de foto is het altijd iets onduidelijker dan in het echt. Ik ben benieuwd naar je volgende test! Is vast posi! Hou ons op de hoogte! Liefs Chris
Hey meiden, Ik heb vanochtend weer een testje gedaan, ik had me eigenlijk voorgenomen om er morgen of overmorgen pas weer een te doen maar er lag er nog een in de kast dus kon ik me niet meer bedwingen, en nu is ie weer zo vaag! Er staat volgens mij wel iets van een streepje... Wat moet ik nou denken van drie van die vage tests! Ik had echt gehoopt dat ie vandaag wel iets duidelijker was... Wat denken jullie... Hij staat in m'n album... veel liefs Chris
@Chris4444; ik zie wel een streepje hoor, wel licht maar een streep is toch een streep zeggen ze altijd? Alvast een voorzichtige felicitatie!
Ja? Echt? Wat fijn dat jullie zo snel reageren! Als ik morgen of overmorgen weer test, met welke test kan ik dan het beste testen? Ik heb nu twee van kruidvat gehad en een van predictor... Ik denk alleen niet dat ik al genoeg hcg heb voor een digitale, wat denken jullie? Liefs
ook van mij alvast een voorzichtig gefeliciteerd meis! de digitale van CB heeft aardig wat HCG nodig.....
@ chris444, die 3e test is een stuk duidelijker hoor! van die kruitvattesten zou ik zeggen dat die nega zijn, maar die derde ziet er ernstig posi uit! woehoei, alvast een voorzichtige proficiat! Hoeveel dagen ben je overtijd? Ik zou overmorgen gerust een digi proberen, je hcg verdubbelt elke 1,5-2 dagen! Succes Taliaa
Ik zie ook een tweede streepje hoor! Alleen op de laatste test die je hebt gedaan! Dus ook vanuit hier een voorzichtige proficiat! Misschien kun je nog drie dagen wachten en dan de digitale doen?! Dan weet je het zeker! Succes! X
Op die laatste zie ik ook een licht streepje staan. Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik hoop dat je over een paar dagen een knallende test hebt. Liefs Hummel.
Wat een gaaf topic! Ook echt iets voor mij want ookal zou ik een licht streepje zien, dan nog zou ik het niet geloven en denken dat het nep is. Maar ik zie hier heel veel ichte streepjes, dus dat is mooi
Hey lieve meiden, In zulke extreme onzekerheid wil een mens niet verkeren... dus ik heb nog twee tests gedaan, een van etos en een van clearblue en er is nu toch echt geen twijfel meer mogelijk! IK BEN ZWANGER! AAAAHHHH! ze staan in m'n album... Jeeeetje wat spannend! Liefs Chris