@Chris4444, Gefeliciteerd meid, Das zeker een mooie positieve test. Die knalt er van af. Een hele fijne zwangerschap gewenst. Geniet ervan. Liefs Hummel.
Lieve meiden, Dankjewel allemaal! Ik ben zelf nog helemaal beduusd en m'n man kan het al helemaal niet bevatten! Ik zit nu precies op m'n nod dus ben nu 4 weken en 1 dag zwanger... wat raar! Ik moet er nog zo aan wennen! Ik hoop dat jullie me allemaal heel snel komen vergezellen en voor de dames die al zwanger zijn alsnog heel hartelijk gefeliciteerd! Heel veel liefs Chris PS. Ja, ik ga nu een mooie banner uitzoeken!
welke testen heb e allemaal gebruikt want eigenlijk was alleen die laatste duidelijk en die andere niet echt terwijl ze allemaal bijna gelijk zijn gedaan toch ?
Ik heb etos huismerk gedaan, predictor en clearblue. Die van clearblue is het duidelijkst en bij die andere staat er weldegelijk een streepje alleen een stuk lichter... (op de foto minder duidelijk dan in het echt)... Heb morgen een afspraak bij de huisarts om echt 100% zeker te zijn...want het is nog zo onwerkelijk.. Liefs
ik had het al op de nod gezet maar daar hoort het niet zie ik.... willen jullie svp even in m'n album kijken, heb net een test gedaan maar de streep verschijnt helemaal rechts.... hoort dat? liefs Roshi
is wel een duidelijke streep roshi, maar ik ken die test niet..zou je de gebruiksaanwijzing even moet lezen om te zien waar de streep moet staan! spannend meid
Hey noukie, Jij ook zie ik! Wat goed! We zijn dan ongeveer rond dezelfde dag uitgerekend! Ik op 29 september! Wat leuk! Kunnen we elkaar op de hoogte houden! Liefs [/code][/quote]
Roshi, zo te zien zit het stripje in de test gewoon niet helemaal goed, want de controlestreep zit wel heel ver naar het midden. Volgens mij is ie gewoon duidelijk positief. Gefeliciteerd!
Hey Roshi, Het lijkt wel of die strip gewoon verschoven is. Volgens mij ben je gewoon zwanger! Gefeliciteerd alvast!
heb je niet nog een andere test roshi? ja chris jammer dat je niet in oktober mama´s zit! zit zo alleen daar!
lieve meiden bedankt! toch nog een 2e test gedaan en ja hoor geen ontkomen aan... ik wens alle niet zwangeren ook heeeeeel veeeel geluk toe! Liefs Shir
kan het ook zijn als je te vroeg test dat je streepje niet op de plek staat waar die zou moeten staan maar een stukje ervoor nog? Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen!
Of misschien helemaal nog niet in het schermpje want..ja ik weet het het mag niet maar had mijn test opgebroken en toen stond er een streep aan de binnenkant net voor het vakje waar die in moet komen staat in me album als het goed is. dus vandaar dat ik het vraag bij mijn vorige zwangerschap (mk) heb ik pas na 21 dagen overtijd positief getest dus vandaar dat ik het vraag