Neen, een streepje kan niet buien het schermpje staan door te vroeg te testen. Doordat de strip verschuift kan het wel zijn dat het streepje niet helemaal in het midden staat, maar bij Roshi was de test wel heel duidelijk positief. Ik heb even in je album gekeken LovelyLove maar ik zie geen enkele positieve test. Misschien ligt het aan de foto's? Ik heb zelf al veel ervaring met valse lijntjes of indrooglijntjes, maar op jouw foto's zie ik helemaal geen lijntje. Het lijntje buiten het venster op jouw foto's is een ophoping van kleurstof denk ik, in ieder geval lijkt het me geen positief lijntje. Hopelijk heb je snel een positieve test!
Wat lief dat je zo laat nog reageerd! Nee ik vroeg het me gewoon ff af. bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook pas 21 dagen na nod positief getest dus ga de 31e als er dan nofg geen ongi is pas weer testen! iemand hier op het forum had voor mij ook haar test opgebroken en ze wist zeker dat ze niet zwanger was en ze had ook een blauw streepje net als mij en wat blijkt ze is er achtergekomen van de week dat ze wel zwanger is! dus vandaar dat ik het me afvroeg. En die andere testen in me album was om ff de meningen te vragen want zag de streepjes zowat vliegen haha!
Roshi.. mijn test van vanmorgen ziet er net zo uit als jou test. En zit zelfs nog voor mijn NOD.. Maar even duimen draaien dat het niet alsnog gaat doorzetten.
maar wanneer heb je die mk gehad? En na hoeveel weken? Kan het niet zo zijn dat je nog hcg in je urine hebt daarvan? Wil je niet ontmoedigen en ik weet t ook niet zeker, maar toch...
Hey dames.. Even een verstandig vraagje aan jullie. Ik zit hier dus alleen thuis met nog 3 testen van sensitest waarop staat dat er 4 dagen voor NOD mee kan worden getest. Ik heb op 13 januari een positieve ovu test gehad en op 14 januari ook. Op 14 januari heb ik tevens mn ei heel erg gevoeld. Nu zit ik dus thuis en iets in mij wil heeeeel graag testen, maar kan ik uberhaubt al wel positief testen? Of ben ik te vroeg? Ik heb een cyclus van 26 dagen.
Nee, ik ben een week na mijn mk naar het ziekenhuis geweest om te kijken of alles schoon was. Dat was inderdaad het geval, voor alle zekerheid nog bloed laten prikken maar al het hormoon was al uit mijn lijf verdwenen. En heb vanmorgen weer getest en het streepje was deze x donkerder.. En heb ook deze ronde gewerkt met ovutests en de 1e die ik deed een week voor me eisprong was zo negatief als ik weet niet wat.. Dus er zit echt geen hormoon meer in van vorige zwangerschap. Zal vanavond de foto's plaatsen van de test van vanmorgen die echt duidelijk positief is. Alleen ben nog beetje angstig omdat ik dus voor NOD positief test. hopelijk krijg ik geen ongi duss..
Hai allemaal, Wilde even vragen of jullie naar mijn testjes wilde kijken, ben een klein beetje boel onzeker. Gisteren had ik flinke buikpijn en vanochtend weer, dus ik dacht dat ik gewoon ongesteld werd. Vanochtend ook een heel klein beetje bloed, maar daar bleef het bij. Toch een testje gedaan (2 ) en die geven volgens mij heel licht positief aan. Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
ja hoor lampie gefeliciteerd! je bent zwanger diezelfde testen had ik en kijk naar mijn banner! gr kim
Ik zie ze zelfs HEEL goed! Gefeliciteerd meis! En nu snel een leuke zwangerbanner uitzoeken Geniet ervan! PS. Mag ik vragen welke test dat is, je kan ze goed duidelijk aflezen! Ga ik er ook een keer 1 kopen!