he meiden, ik ben er nog een beetje beduust van hoor. Kan t allemaal nog niet zo bevatten.. Maar iedereen bedankt voor de felicitaties. Jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie posi testen. Gerlinde, ik ga met je mee naar de oktober mama's. Lijkt me erg gezellig. Zie trouwens dat we even lang zijn. Gaaf he?
Hallokes, truus gefeliciteerd. Geniet er nu maar lekker van. Hopelijk mogen wij na 17 maanden ook volgen deze maand
je ziet het trouwens hier bij mij thuis beter dan op de foto, wacht nog effe en dan maar weer testen......... staan in mijn album van gister en vanmorgen...
Cindy; Ik zie ze hoor! Dus vanuit hier een voorzichtige proficiat Wanneer is je NOD? Anders kun je misschien de digitale van CB doen om het definitief te maken! Want om het woordje 'zwanger' kun je niet heen! Succes en ik zal voor je duimen! (hou geen duimen meer over op dit forum )
OKEE! Hulp nodig! 2 foto's van zwangerschapstest van gisteren (4 dagen voor NOD..) in mijn fotoalbum Ik weet het niet hoor..
Ja? Oooo mn hart gaat hier tekeer zeg.. Ik weet het écht niet.. Ik ben ook gestopt met naar die test te kijken Want ik maak mezelf gek haha.. Ik ga lekker wachten tot mn nod.. en dan zie ik het wel (dat zeg ik wel heel dapper, maar dat gaat moeilijk worden )
ja zo stom om zo vroeg te testen.. Maar ik ben zo ontzettend nieuwsgierig en ongeduldig.. echt verschrikkelijk..
hoi op aanraden van delilah zet ik hier ook me verhaal maar even neer de foto in het negatief heeft dayenne voor me gedaan bij deze dus ook hartenlijk bedankt meid hier dus mijn verhaal hoi ik heb vanmiddag toch maar een testje gedaan en zie album in het echt zie je het streepje wel iets beter maar ik geloof nooit dat het nu ineens na 2 jaar wel raak zou kunnen zijn ik heb overmorgen als het goed is weer me nod (vorige maand niet ongi geworden maar nega test) ik zit er even doorheen weet niet meer hoe ik me voelen moet ik ben nu op 1 maand na pilloos en me vriend en ik hadden beide het besluit van je stopt met de pil en als je dan zwanger raakt is het mooi maar er is dus nog geen zwangerschap ontstaan helaas. nou moet ik wel vermelden dat ik 1 maand aan de pil heb gezeten en dit vanwege dat ik me vader was verloren en dat was nogal een harde klap (nog steeds moeilijk mee) ik heb de test in me album gezet en hij is erg onduidenlijk maar er staat wel iets super super licht en ikzelf denk dat het een indroogstreepje is maar kan dat binnen 5 min? nou ja ik wacht het wel af bedankt
@simone27: Ik heb het andere topic ook gelezen en durf het hier bijna niet neer te zetten. Maar ik zie niet echt een streepje hoor, als ik het beeldscherm van mijn laptop schuin houdt zie ik het heel vaag, maar normaal niet. Ik zit al de hele middag een paar keer al te kijken of ik het dan wel zien, maar sorry. Nu is het ook 2 dagen voor je NOD he, dus ook wel vroeg om te testen misschien. En zoiezo als jij er direct een streepje zag dan is een streep een streep maar een fototoestel maakt de streepjes altijd minder heb ik het gevoel. Anders morgen even met ochtendurine of even een paar dagen wachten, dan moet je een duidelijker streep hebben! Ik hou het in de gaten, want ik hoop wel dat je zwanger bent
Kan het zo zijn dat ik op 3 testen een indroogstreepje heb? Dit zou wel erg toevallig zijn toch? Ik ben zooo onzeker over de vage streepjes..
Heb ze helaas ook al meerdere keren gehad Als de streep niet duidelijk roze/blauw is en/of smaller is dan de controlestreep, is het waarschijnlijk een indroogstreepje