foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Neen, de HCGwaarde bij het bloedonderzoek was lager dan 10 UI/L en de arts zei me dat ik niet zwanger ben en was... :(

2. babel

babel Actief lid

25 aug 2006
    110
    0
    0
    ik had waarschijnlijk ook WEER zo'n vals positieve kruidvattest. Vanochtend getest met de test van de site met ochtendurine maar geen streepje :cry: :cry: :cry: :cry:

3. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Rot hé :( Had je al een foto van die kruidvattest gepost? Als je streepje lichtblauw was dan kan het natuurlijk altijd zijn dat je een foute innesteling gehad hebt. Ben je (al lang) overtijd? Troostende knuffel!

4. babel

babel Actief lid

25 aug 2006
    110
    0
    0
    nee heb geprobeerd om een foto van te maken maar werd heel erg vaag. Daar zag je dus niks op. En ik heb geen idee hoe lang ik overtijd ben omdat ik nogal een hele onregelmatige cyclus heb. Ik had en heb echt het gevoel dat ik zwanger was en daarom heb ik getest.
    Ik ben niet 's ochtends misselijk maar vooral 's avonds elke keer als ik heb gegeten komt het er ook weer uit, verder hele gevoelige borsten, brandende tepels en ontzettend moe.
    En het kan niet door ontpillen komen want die slik ik al niet meer sinds december 2005.
    Nou ja we zien wel. Als ik nog niet ongesteld ben dan ga ik woensdag ofzo nog een keer testen.
    en voor jou ook een dikke knuffel, liefs babel

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ja, ik zou zeker nog eens testen dan! Misschien dat die test héél weinig HCG heeft kunnen oppikken, en dat het voor de andere testen nog net te weinig is. Als mijn test toch positief was, dan heeft hij gereageerd op een waarde onder de 10 UI/L, wat dus héél weinig is en normaal geen enkele test zou kunnen waarnemen.

Ik hoop dat je test alsnog positief uitslaat!

Knuffel,
    Sandra

PS: Vaak moet je om en foto van dichtbij te trekken, de 'macro-optie' van je digitale camera aanzetten. Dit wordt meestal gesymboliseerd door een knopje met een bloemetje. Op die manier heb ik ook de foto's in mijn album kunnen maken ;)

6. babel

babel Actief lid

25 aug 2006
    110
    0
    0
    o ok thanx zal het onthouden voor de volgende keer. Al hoop ik dat ik een keer een test heb met een dikke vette streep!

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik heb er in mijn album ook 3 staan (onderste zie je op de foto bijna niet).... :(

volgens de gyn heb ik destijd wel een bevrucht eitje gehad maar is het niks geworden...

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi Smoekie, die testen zagen er inderdaad wel erg positief uit! Spijtig dat het niets geworden is, hopelijk heb je deze ronde meer geluk! Succes en veel plezier met klussen ;)

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dankjewel meid blijkbaar is het (als het al zo is wat de gyn zegt) een toevalstreffer geweest want het sp. van ed maakt antistoffen aan waardoor het niet zo 1-2-3 zal lukken...

vandaar dat ik ook af en toe in andermans ogen de hoop bij iemand wegtrek als ik zeg dat ze pas moeten juichen als ze een echt goede positieve test hebben (week na nod van bijv. cb) of wanneer de ha het bevestigd heeft.....

je kan wel lekker vroeg een licht positieve test in handen hebben maar dat wil nog niet zeggen dat je ook daadwerkelijk zwanger bent, dat blijkt maar eens te meer vooral als je hier rondsnuffelt... ;)

jullie ook allemaal veel succes :)

10. JoHe

JoHe Niet meer actief

Wanneer kan ik het beste testen, meteen het 'smorgens?

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    's morgens met ochtend urine....succes

12. JoHe

JoHe Niet meer actief

dank je

13. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    je, en de avond voordien niet te veel drinken. 's nachts maak je het meeste HCG aan en is het ook nog het meest geconcentreerd. Als je een paar dagen overtijd bent gaat het normaal overdag ook, maar als je bijvoorbeeld later je eisprong hebt gehad is het altijd veiliger en zekerder van met ochtendurine te testen. Ik hoop voor jou dat het raak is! Succes! Ga je morgenochtend testen?

14. JoHe

JoHe Niet meer actief

Heb net een test gehaald en ga als ik het volhou woensdag testen dan zit ik op 6 dagen. iemand had me vertel om te testen na zeker 6 dagen dat dat het beste is!? verd*mme heb ik die pil gisteren geslikt. nu maar ff niet slikken of hoe doe ik dat? heb pas ene gehad....

15. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Welke pil heb je gisteren geslikt? Je was nog gewoon de pil aan het slikken maar denkt zwanger te zijn?

16. JoHe

JoHe Niet meer actief

nee, was gestopt met de pil al een tijdje en heb een yasmin pil geslikt , omdat we het wachten zijnop een andere woning en hebt me beter leek om toch weerde pil te gaan slikken ...en te wachten met stoppen tot dat we een woning hadden en alles ingericht hadden, maar dat zal wel nog een tijd gaan duren

17. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Dames, ik heb nu een clearblue test gedaan en ik ben zwanger! De sensitest was dus ook positief!

Ik ben zo blij!

Ik hoop dat jullie allemaal ook geluk hebben en ik duim voor jullie!

18. JoHe

JoHe Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd

19. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Super! Geniet van je zwangerschap en een dikke proficiat!

@ JoHe: als je denkt dat je zwanger kunt zijn, dan kun je idd maar beter even stoppen met de pil te slikken tot je meer duidelijkheid hebt. Als je dan zwanger blijkt te zijn heb je ze niet meer nodig, en mocht je toch niet zwanger blijken kun je weer herbeginnen en in tussentijd extra voorzorgen nemen. Is er iets misgegaan met de pil, dat je denkt zwanger te kunnen zijn?

20. JoHe

JoHe Niet meer actief

ik heb de pil al een tijdje niet meer geslikt en ik heb gisteren weer een pil genomen om te beginnen....maar mijn ongi blijft weg....dus er was geen pil in beeld.... gisteren pas weer.

Deel Deze Pagina