foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    @bloem82 geeft niet hoor kgeloof er zelf ook niet zo in omdat ik al 2 jaar van de pil af ben op 1 maand na dan maar goed in die 2 jaar is het helaas niet gelukt dus waarom zou het nu dan wel ineens raak zijn en toch bedankt voor je eerlijke antwoord ookal is het dan niet het nieuws wat ik graag zou willen horen geeft niks denk dat het niks anders is dan alleen maar weer afwachten :S

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    simone27:
    Maar je moet niet alleen op mijn antwoord afgaan he ;)
    Jij zegt: waarom zou het nu wel zo zijn. Ik zeg: Waarom zou het nu niet zo zijn.

Als jij een positieve test hebt en jij ziet twee streepjes, dan ben je gewoon zwanger want dan is er HCG gemeten. En een streepje verbeeld je je niet hoor. Je hersens maken echt geen streepje aan voor jou ;)

Alleen kan het streepje net te licht zijn om goed te fotograveren en je zit ook nog voor je NOD he, dus dan is het logisch dat het streepje heel licht is.

3. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ze zijn net zo breed als de controle strepen.. alleen heeeeeel erg licht..
    Ik ga uit van indrooglijntjes, en ga morgen of overmorgen voor de zekerheid nog eens testen. Ben benieuwd!
    Ik zocht foto's van testen met een indrooglijntje (om te vergelijken..) maar kon niet echt wat vinden.. Als iemand dit leest met een foto van een test met een indrooglijntje zou diegene zich dan even willen melden :rolleyes: :p

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lievelief, staat er nog 1 in mijn album ;)

5. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    @miepje80 kzie idd wel wat staan vaag maar toch net als de mijne zou het dan toch een indroog streepje zijn ?
    heb net nieuwe foto ervan gemaakt met het licht volluit aan ik weet het niet meer hoor ik ga na het weekend pas weer testen als het dan nog nodig is.
    bedankt en ik hou jullie op de hoogte. grtjes simone

6. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    nu zie ik hem wel echt veel beter bij jou hoor simone!

7. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    kan me voorstellen dat jullie gek worden van onzekerheid maar dat is wat vaak gezegd wordt van te vroeg testen maar goed, gewoon over een dag of wat nog eens testen en wie weet is de streep dan een stuk duidelijker

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik zie op die laatste foto toch echt een roze streepje hoor, Simone! :)

9. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    ik ook hoor

10. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Simone: ik zie ook een dun streepje! En tuurlijk kan het na 2 jaar raak zijn, waarom niet?!
    Lievelief: wacht anders nog 3 dagen, dan moet ie echt duidelijk zijn. Succes!

11. Chris4444

Chris4444 Lid

18 jan 2008
    32
    0
    0
    Student
    Almere
    Hey meiden,

Ik zie bij jullie allebij een tweede streepje! En die stomme streepjes zijn nooit goed op de foto te krijgen! Ik had ook veel te vroeg getest, wel 4 dagen voor m'n nod en toen zag ik ook een heeeeel licht streepje (staat in m'n album). Na twee dagen was die al veel duidelijker en kijk mij nu!
    Zwanger! Dus als je een streepje ziet heb je grote kans...

En natuurlijk kan je na twee jaar ineens zwanger zijn!

Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd van mij!

Liefs Chris

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Simone:
    Bij je nieuwe zie ik een tweede streepje :D
    Van harte gefeliciteerd meid :D

13. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Simone, die 2e is veel duidelijker hoor, ook ik zie een streep!

14. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Lievelief, zie mijn antwoord op het NOD forum over jouw test!

15. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    heb weer een test gedaan dit keer van de etos maar die is volgens mij toch echt nega :S ik weet het niet meer denk dat ik het maar rustig af ga wachten wanneer ik ongi word bedankt voor het kijken allemaal.

16. Hummel

Hummel Niet meer actief

@simone, Erg jammer hoor. Maar... geen bloed geeft moed!

Willen jullie ook even in mijn album kijken? Daar staat een test in van vandaag en ik vraag me echt af: staat er nu wel of niet iets.
    Het is erg moeilijk om met een mobieltje een duidelijke foto te maken, maar dit is de beste geworden.

Graag wil ik jullie mening horen.

Liefs Hummel.

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hummel, ik zie wel heel vaag een streepje... Over een dag of 2 nog maar een x? Ik hoop voor je dat ie dan een stuk duidelijker is!

18. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    He hummel!
    Ik zie een heeeel licht streepje hoor..!
    Heb hem ook even in het negatief gezet en dan zie ik ook een streepje hoor!

spannend..

19. Hummel

Hummel Niet meer actief

@ Lievelief: Dank je voor het kijken. Ik heb voor jou een berichtje achtergelaten bij het nod topic. :D

Liefs Hummel.

20. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    @hummel ik zie ook zeker wel wat staan hoor ik duim voor je meid dat ie er als je een nieuwe doet er af mag knallen :D succes maar denk wel dat dat goed komt

Deel Deze Pagina