Hey Simone: bedankt voor je reactie. Ik zag in jouw album ook een nieuwe test, maar toch zie ik daar in de verte ook een heeeel licht blauwig streepje staan. Of mijn fantasie begint op hol te slaan. Ik zie nu overal streepjes. Veel succes en hopelijk krijg jij ook een knallende positieve test. Ik duim voor je. Liefs Hummel.
hoi ja dat probleem herken ik ik zie ook overal streepjes :S maar dat komt misschien omdat ik het te graag wil zien maar goed we hopen er het beste van en je bent 2 dagen overtijd zie ik ik zal voor je duimen grtjes
Meiden, kan een indrooglijntje ook kleur hebben? Want al mijn streepjes hebben de juiste kleur (die van kruidvat is blauw en de sensitesten paars).. ook zijn ze even breed.. Kunnen dit dan écht 4 indroogstreepjes zijn?
Mijn eerste test heb ik na een paar uur uit de vuilnisbak gevist (toen ik hem deed kwam er nl geen streepje) Stond toch een streep dus ik dacht ook dat het een indrooglijn was, maar na een tweede test kwam er weer een streep,precies de zelfde kleur als de eerste. Dus tja ik weet niet zo goed hoe het zit met indrooglijntjes. Ik heb zelf een digitale test gedaan, heb je geen gedoe met streepjes. In mijn album staan 2 gewone tests, de bovenste is na een paar uur en de tweede is na een paar minuutjes. Zit weinig verschil in kleur.
hoi hier niet echt ervaring weet dus ook niet wat indroog streepjes zijn maar zoals ik hier wel eens heb gelezen schijnt het dat ze grijsachtig zijn van kleur en dunner kan het mis hebben hoor dit is namenlijk de eerste keer dat ik testen heb met een heel vaag 2de streepje :S succes iedergeval
Lievelief, ik heb ook heel vaak met sensitesten getest en ik had daarop altijd een indrooglijntje. Maar die was altijd grijs en niet roze. Wel net zo dik als de controlestreep.
Hmm oke.. ja het is moeilijk te zien maar de strepen hebben echt de kleur paars.. Ook de kruidvat test heeft een blauwe streep, heeft iemand hier wel eens een indrooglijntje mee gehad? Liefs
Ik heb wel vaker met kruidvat indrooglijntjes gehad! Maar ik ben een expert met indrooglijntjes, helaas.....
Nou.. Dan ga ik er maar van uit dat de 4 testen alle 4 een indrooglijntje hebben. Want ze zijn zó ontzettend licht. De laatste test is wel wat donkerder dan de anderen, maar niet echt overtuigend.
als de laaste test al wat donkerder is dan de anderen is dat heel positief! je bent dus wel zwanger want je maakt elke dag wat meer hcg aan...
Ja maar ik had verwacht omdat deze 2 dagen later was (de eersten 4 dagen voor nod en deze 2 dagen voor nod) dat ie echt al wel 2x zo donker zou zijn ofzo.. maar het is echt maar een licht tintje donkerder
@ lievelief, meis je bent aan het testen voor je NOD zie ik... het is heel spannend (ik spreek uit ervareing) maar wacht een dag of 2 tot NA je NOD. succes en ik duim dat je volgende test een positieve is! TOY TOY TOY
ik heb ook hcg in m'n bloed 81 op dit moment en dat op cyclusdag 25. Ze zei dat het normaal was omdat de zwangerschap nog maar pril is. Moet donderdag bellen om te zien of ik nog eens bloed moet laten nemen.
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje...ik lees wel eens dit topic maar niet gedacht dat ik hier al een vraag zou gaan stellen....! Ik heb vanmorgen weer getest en binnen de tijd die mag stond er een heel licht lijntje met dezelfde dikte en ook roze kleurtje als test lijn.... Nu heb ik van alles gelezen over indroog lijntjes en dergelijke....maar hoe zien die er uit? Groetjes Eva
@Eva: Een indrooglijntje is meestal grijs. Dus als jouw lijntje roze is, denk ik dat je ik je voorzichtig kan feliciteren... @Lievelief: Gefeliciteerd!