Hoi, Ik heb al wel een tijdje het gevoel dat het echt zo kan zijn....last van me borsten inmiddels een halve maat groter....vul mijn bh's nogal! Heel erg emotioneel....en soms vlagen van misselijkheid en een vreemd gevoel onderin me buik...slechte stoelgang....pfff zou het dan toch zo zijn......mag het nu.....? Oh ja, lievelief gefeliciteerd ik heb net zo'n streepje op net zo'n dipstick.....maar bij jou zat het dus goed....wat spannend....! liefs Eva
volgens mij ben je zwanger, waarom laat je geen bloedstaal nemen, dan ben je zeker. Ik heb het ook gedaan en kijk, deze gaf een positieve uitslag. Hcg is nog niet echt hoog, maar zou aan de prille zwangerschap liggen
Mijn huisarts wil daar niet aan mee werken....hij is nogal van de oude garde geloof ik...ik ga morgen ochtend nog een keer testen en dan blijf ik maar testen tot ik het geloof....of als het negatief is dan stop ik natuurlijk! Gefeliciteerd trwns Zico....ik las dat jullie al een behoorlijk lange tijd bezig waren? Super dat het nu raak is!
Echt moeilijk te zeggen! Ik zie wel een soort lijntje maar omdat al de rest ook roos is zou ik niet kunnen zeggen of je test positief is! Ik zou morgen opnieuw testen!
Ik zou ook even een nieuw testje doen! Het ziet er naar uit dat hij iets teveel urine heeft geabsorbeerd.. Veel succes in elk geval!
De dipstick test van Romed geeft inderdaad wel eens een 'vals' positief resultaat, dit komt echter doordat beide strepen even dik moeten zijn voor hij positief is.(Sowieso niet echt handig, maar ja) Bij de midstream echter hoeven ze niet even dik te zijn... http://www.premom.nl/mitstream.php3?VID ... 4Vtl79S1CC Angelique, ik zou morgen of overmorgen opnieuw testen,veel succes!
Dat klopt helaas ook niet hoor. Ik heb 2 dikke positieve testen van de Romed midstream gehad maar was absoluut niet zwanger. Sterker nog vanaf dat moment ben ik gaan tempen en bleek dat ik zelfs nog geen eisprong had gehad.
@Wieffie; Damn, dat wist ik niet...Ook behoorlijk shittig dan! Ik wens je heel veel succes met snel zwanger worden, ik zie dat je in je eerste ronde Clomid zit, en hoop dat het lukt voor jullie! @Angelique; in dat geval raad ik je zeker aan met een ander merk te testen!
Hoi Angelique, Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb 2 maanden Romed gebruikt en kreeg precies dezelfde resultaten als jij nu hebt. Omdat ik er toch een hele zooi had, testte ik de dagen daarop een aantal keer opnieuw en steeds kreeg ik zo'n vaag doorzichtige streep en de hele test werd roze, hoe weinig urine ik ook gebruikte. De laatste keer was ik overtijd en er was een heel dun streepje te zien. Dat betekende ook niets. Ik was beide maanden helaas niet zwanger. Ik hoop dat het bij jou wel zo zal zijn! groetjes
Hoi, Ten eerste... iedereen veel succes die bezig is zwanger te raken en ieder die ( net ) zwanger is, gefeliciteerd! Vandaag is mijn NOD. Ik heb eergister een testje gedaan en ben er niet zeker van dat het een echt lijntje is. Het venster was na de test ( 's avonds) lang blauw en het was donker in de kamer. In de ochtend was het lijntje goed te zien. Wat vinden jullie? Groetjes, Brenda
Ben bang dat het een indrooglijntje is, Brenda... :-? (al hoop ik voor je van niet). Doe er voor de zekerheid nog een vandaag of morgenochtend!
Mijn testen staan in mijn album! De eerste was een paar dagen voor nod, bijna niet te zien op de foto en de andere twee zijn van afgelopen vrijdag!
@ Mariaatje: dat lijkt me duidelijk , ZWANGER! GEFELICITEERD en geniet er van. Doe mij ook maar zo'n test .
Ja en toch..toch blijf je onzeker en moet ik de drang onderdrukken om opnieuw te testen hihi erg he! Daarom heb ik ze in mijn album gezet. Niet meer twijfelen, het antwoord staat er! Ik hoop dat er snel meer duidelijke testen mogen volgen!