Brenda, mijn kruidvat test (is het toch?) zag er de volgende dag ook zo uit.. Eerst een heel lichtblauw lijntje dat was de volgende dag weg en had ik een dunne wat blauwere lijn voor terug net als jij... Ik was wel zwanger... duim voor je!
Dit is de mijne, 1 dag voor NOD. Moest hem aflezen binnen 15 minuten, maar dit is na 20 minuten, weet het nu niet zeker, maar ik wacht nog twee dagen af.
@moontje, ik had ook zon hele vage test, maar een week later was het een vette streep. Ik zou zeggen wacht nog een paar dagen en probeer het opnieuw.
ik had ook vage testen 1 dag voor NOD (zie album) maar op 3 testen een lichte streep....dus zwanger. helemaal gelukkig.
Ik hoop het zo, maar we wachten af, ik heb nog geen last van buikpijn of veel slijm wat ik normaal voor mijn menstruatie wel heb, dus..... als er vandaag niks is test ik morgen opnieuw een keertje!
Jammer dat je geen goede duideliujke foto's van de testen kunt maken, heb er wel 10x gefotografeerd en dit was de best duidelijke!
Dames willen jullie even kijken naar de foto's in mijn album. Deze zijn van vanmorgen, 2 dagen voor NOD.
Welke test is dit? Volgens mij issi positief..ik zie echt wel een streepje hoor! Verscheen ie ook gelijk of binnen de tijd dat mag? Liefs en een kleine felicitatie alvast...
Het streepje kwam inderdaad binnen de tijd, het is een test van een drogist gewoon eigen merk. Gisteren heb ik ook getest en toen kwam ook hetzelfde streepje meteen tevoorschijn.
Oh ok dan zeg ik gefelciteerd denk ik maar! Het leek namelijke en dipstick...daarom vroeg ik welke test...hihi die wil ik namelijk ook! liefs eva
Ik hoop dat je ook snel een positieve test in handen mag hebben, wanneer kan je testen? Ik vind het nog wel wat onwerkelijk hoor meiden, het is mijn tweede zwangerschap, ik heb nog een dochtertje van 2. Maar het is net zo spannend als de eerste.
Ik had vorige week een posi test in handen ging helaas afgelopen maandag mis....dus moet even wachten....bloeden is gelukkig gestopt dus dan kunnen we wel aan de klus...ik denk dat ik mijn langste menstruatie maar even pak! Maar super hoor je 2de kindje...lijkt me heerlijk! Geniet er maar van! liefs eva