@dank je wel eva, ik hoop echt voor je dat je ook snel weer zwanger bent. Echt heel jammer voor je dat het mis is gegaan, maar wel fijn dat je nu weer aan de klus kan Veel succes.
@Egeltje29: Ik zie ook een duidelijk streepje hoor! Streepje is een streepje, die van mij was ook erg vaag, maar ben toch echt zwanger! Gefeliciteerd!
hallo ik heb een paar dagen geleden hier ook geschreven en ik hab nu gestest met madcaremidstream maar er lijkt na het testen een voorgedrukt streepje te staan klopt dit ik heb een foto geplaatst in mijn album het streepje stond er na een minuut of 5 liefs Ang
hij is niet roze van kleur ofzo of ik ben heel scheel hahahaow ja na een uurtje weer geplast en toen weer getest en toen was de test negatief ik had 6 februari getest met romed staat ook in mijn album zijn 2 testjes
Angelique, ik heb ook wel van diezelfde indrooglijntjes gehad... en was helaas niet zwanger. Bij de Romed testen moet de 2e lijn even donker zijn als de controlelijn :-?
Hallo iedereen. Deze ochtend heb ik getest met Matcare Cassette. Na 3-4 minuten verscheen een vaag roze lijn. Even breed als de testlijn, maar heel vaag. Wel zichtbaar. Op de foto's in mijn album is het bijna niet te zien. De tweede streep verscheen pas tussen de 3-4 minuten, terwijl in handleiding staat dat je test kan aflezen na 3 minuten. Nu weet ik niet meer wat ik moet denken... Weet iemand raad? Maak ik nog kans dat test binnen enkele dagen dik positief is, of is mijn test nu duidelijk negatief?
de test van mij is ook precies hetzelfde... ook zon vaaag licht streepje en net zo dik als de controlestreep... ik heb dat nu al 2 keer gehad... dus ik wacht hier maar af.. en kan je helaas er niet mee helpen.. word er zelf ook beetje onzeker van!
Hanne, ik zie wel heel licht een streepje! Maar ik zou gewoon even twee dagen wachten nogmaals testen! Dan knalt de streep er hopelijk vanaf! Succes meid!
hanne, ik denk dat je zwanger bent hoor! Heb zelf wel eens zo'n test gedaan die negatief was en daar was op geen enkele manier een lijntje te zien, ook geen indrogertjes. En in het negatief staat ie er ook. Wil je geen valse hoop geven, maar ik denk dat je zwanger bent..
Dankje voor de reacties. Denk dat ik nog 2 dagen afwacht. Als ik nog niet ongesteld ben doe ik nog een testje. Succes iedereen!
hanne een voorzichtige proficiat, doch zou ik binnen 2a3 dagen nogmaals testen als je niet ongi bent.
Wendy: Ik zie toch echt duidelijk een streepje hoor! En een streepje is een streepje.... Heel voorzichtig gefeliciteerd!
hoi Wendyy ik zou zeggen positief hoor! lijkt er namelijk wel erg verd8 veel op! alvast een voorzichtige gefeliciteerd!