Natassie: Ik zie ook heel vaag streepje! Zou ook voor de zekerheid nog een test doen met een aantal dagen, maar toch alvast voorzichtig gefeliciteerd!
het is heel eeerlijk gezegd de 33 test nu... heb elke dag een test gedaan... maar staat opo na 5 minuten aflezen ik gedaan zag ik wel een 2e streep maar heel vaag maar een minuut later werd hij iets donkerder kreeg het helaas niet echt goed op de foto maar tch... maar nu heb ik alle 3 de testen onder elkaa rliiggen en hij is al ieetsjes donkerder dan de andere 2... maar heb gelezen heir dat iemand dat ook had met kruidvad test dus vandaar beetje onzeker en ga ik vanmiddag maar een digitale kkopen.. dan weet ik wat meer denk ik
ik zie hem ook hoor! dus denk wel zwanger en als die al donkerder is dan de andere 2 heb ik goede hoop voor je
Vanmiddag MvM geweest: Mag helaas niet meedoen, heb een bloedtransfusie gehad met de bevalling van Milan!
gefelichiteerd met je mooi test. mag ik vragen waarom je niet mee mag doen aan mvm? vind het een beetje vreemd als het is omdat je eenbloedtransfusie heb gehad...dit heb ik namelijk nog nooit gehoord, want ik heb ook bloed transfusie gehad vlak na geboootre van me dochter maar dit was GEEN probleem.
@mama2801: Voor anderhalf jaar geleden was het nog geen probleem. Ze doen er sinds anderhalf jaar geleden pas moeilijk over... Als je voor 1980 een transfusie hebt ondergaan dan is het geen probleem, na 1980 wel. De reden is nog vaag zoals ze het mij uitlegde heeft het te maken met bloed en cellen van een ander die nog in je lichaam zitten. Omdat ze er een medicijn van maken willen ze geen risico lopen dat er toch iets schadelijks in je urine zit...? Zoiets was het.... Heb het al gegoogled maar kon er niets over vinden!
Natassie, hou je er rekening mee dat de digitale meer hcg nodig heeft? Als je nu een licht streepje hebt kan hij negatief aangeven terwijl je het dan misschien wel bent! Ik duim voor je!
Natassie ik zie de streep ook. en Mironne dan mag ik dus ook niet meedoen dalijk. Ook ik heb een test in mijn album. hij is in het echt nog iets duidelijker als hier op de foto
volgrnd mij ben jij gewoon helemaal zwanger hoor kijk maar naar mijn testen en mijn banner dus ik feliciteer je vast
Ik heb foto's van mijn twee tests van deze morgen in mijn album gezet! Ze zijn een beetje wazig omdat mijn fototoestel niet zo goed trekt bij weinig licht. Xje Veerle
Hoi mensen, Al een hele tijd heb ik, ondanks gebruik koperspiraaltje, een ontregelde cyclus, menstrueer nauwelijks en onregelmatig en heb grote borsten met zichtbare aderen gekregen. Uiteraard getest en met name de laatste maand alleen maar licht positieve uitslagen. Ik heb altijd met Clearblue getest en elke keer verscheen binnen de tijd een blauw kruis, al was de verticale heel dun. Bij de huisarts echter was de test die ik deed negatief. Nu vanochtend eens getest met kruidvat en ja hoor, weer een dun lijntje, verscheen meteen en bleef staan, zie album. Dus mijn vraag, zijn er dingen die de uitslag onduidelijk maken en hoe is het mogelijk gedurende zo lange tijd elke keer zo vaag te testen? Wat kan ik hiermee? Wellicht van belang: stevige blaasontsteking onder de leden. Bij voorbaat dank! Voor iedereen meer duidelijkheid! Groetjes M