okee spannend maar iik heb ook geen symptomen hoor niet misseliijk niks dus dat wil nog niet veel zeggen hopelijk doet hij niet moeilijk en krijg je een bloedtest
Hoi meiden, ik hoop zo dat iemand me hier kan helpen met antwoorden. Ik ben nu 5 dagen overtijd en dat is nog nooit gebeurd alleen als ik zwanger was. Heb een precieze cyclus van 24 dagen. Ik heb vorige week getest en heel licht positief (de bovenste op de kiek) en de dag erna nog een x en die was duidelijker (de onderste op de kiek) Maar de dag daarna was ie lichter, de dag daarna nog lichter en nu ronduit negatief, zelfs met fantasie kan je er geen lijntje bij verzinnen... Maar ik ben misselijk sinds een week, moe, vreemde borsten en moet veel plassen. Van bloed geen spoor, niet eens oud bloed... Ik ben al 5x eerder zwanger geweest en heb 4 mooie meiden, mijn vriend heeft 3 leuke kids dus wanhopig om zwanger te raken ben ik niet dus ik verwacht geen schijnzwangerschap. Maar hoe kan ik dit nu verklaren? Ik las hier ergens in de beginpagina's over een vrouwtje die een zelfde soort geval had en toch zwanger bleek ondanks dat de testen bij haar ook negatief werden... Ik probeer daar hoop uit te halen maar weet echt niet meer wat ik moet denken van mijn lichaam...
Hoi Mamatje! Ik zie inderdaad wel een licht streepje! Maar wat raar dat je nu negatief test.. Heb je al een digitale geprobeerd, of een test van een ander merk? Misschien kun je die gevoelige van de Kruidvat kopen (die van 7,99).. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Mag ik je iets vragen of je foto van de ovutest van Persona (ik denk in elk geval aan je foto te zien dat dit een Persona staafje is) Is dit nou een positieve ovutest? Ik weet nooit zo goed hoe ik hem moet houden namelijk.. Succes meis! XXX
Hoi Linda, de digi geeft niet zwanger aan en die van het kruidvat een blauw haarlijntje, net weer een test gedaan...negatief en geen bloed of krampen, wat dan ook. Het staafje is een clearview zwangerschapstest, heb nooit ovutesten gebruikt
Hmmm vreemd.. Het kan zijn dat de innesteling niet goed is gegaan en je een vroege miskraam hebt.. Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar heb er wel veel over gelezen. Ohhh, die testen lijken zo op elkaar, haha! Sorry! Veel succes en ik hoop dat het allemaal goedkomt!
Ik ben er maar van uit gegaan dat ik zwanger ben. Ik teste al sinds maandag heel raar. Maandag was zo licht dat je het niet op de foto krijg. Dinsdag was nog lichter. Toen woensdag haast niks en gisteren deed ik de huistest van de apotheek, toen zag ik eeb vaag streepje en omdat ik matcare besteld had heb ik uur of 11 weer getest (s'morgens) en die was duidenlijker vandaag weer net zo duidenlijk. Niet heel donker maar je ziet hem wel. Ik zal ze zo eens im mijn fotoboek doen maar mijn toestel is zo vaag dat hij op mijn telfoon het best op de foto kwam.
Ja hoor! Ik hoef niet eens met mijn ogen te knijpen, ik zie het streepje zo staan! Alvast een voorzichtige proficiat!
gelukkig maar. Ik dacht dat ik gek werd. Het maakt me wel onzeker hoor. Ik kan het nog niet echt geloven.
Hoi meiden, hier gaat t wel. Het is goed bezig nu en alles helderrood met veel stolsels. Heb net ff uitgehuild en ben klaar om overnieuw te proberen. En ik moet niet zo zeuren, ik heb al de rijkdom van mijn meiden en leenkindjes dus ik ben al een heel gelukkig menjs
Meis je kan dat nu wel zeggen maar pijn doet het toch. en je mag er ook over uit huilen en boos zijn. Ik heb hiervoor op het miskraam en dan forum gezeten. Het heeft mij heel veel geholpen. Misschien helpt het jou ook. Heel veel knuffies Mimi http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
hey meiden, vanmorgen deze test gedaan. het tweede streepje kwam meteen.. wat denken jullie? Nu is de streep trouwens weer zo goed als weg.. klopt dat? spannend!
Juffie1984, een duidelijke streep hoor! gefeliciteerd Ik heb vorige week vrijdag, twee dgn voor NOD getest, omdat ik het eigenlijk al wist door de vele symptomen en zooo nieuwsgierig was. Toen veel lichter streepje dan jij hebt. Later nog vaak getest vanaf NOD. Eerst ook nog licht, waardoor ik wat onzeker was. Maar cb dig. gaf ook zwanger aan. Woensdag had ik nog getest, ook predictor voor t eerst. Streepjes ook nog red. licht, leken wel iets donkerder. En, omdat ik nog paar testen had liggen , vandaag weer (6 dgn na NOD) en vet positief! x Sophie
nee banner klopt niet. heb gewoon het gemiddelde van laatste twee cyclussen genomen.. maar heb mijn eisprong 2 weken geleden gevoeld. (denk ik tenminste) maar is het dan niet erg dat het streepje nu weer weg is? denk na een kwartiertje ofzo?
Juffie, het streepje staat wel erg dicht op elkaar ?! En het lijkt wat scheef, misschien morgen met een ander merk testen of je urine opvangen, en wat korter erin houden.
@Juffie, ik sluit me bij @Ikdus aan en zou morgen weer testen met een ander merk. Dames ik heb vandaag weer getest de foto's staan in mijn album. Mijn hcg stijgt. Dat is toch goed he dan zit er leven in toch? Sorrie stomme vraag maar ben nog steeds onzeker erover.