mini datr heb ik ook gehad elke dag testen en na 4 dagen was hij vet postief en bij jou ook dus je bent zwanger! en niet onzeker zuijn je mag het gaan geloven het is echt zo meid geniet ervan
Mimi gefeliciteerd, zeker weten zwanger! Logisch dat je onzeker er over bent, maar zo hard stijgt je HCG in 1 dag ook weer niet
Gefeli mimi! Dat is zeker een goed teken! Nou hier eindelijk ook een + op de clear bleu.nog niet superduidelijk,maar je ziet em wel. Morgenochtend nog een keer om te kijken of hij duidelijker wordt en dan maandag de gyn bellen en verder vooral hopen dat het ons deze x wel gegund is.
Mamasan, gefeliciteerd Mimi, zie ook mijn verslagje vorige pagina. Ook steeds duidelijker. Is idd goed teken hoor Juffie, ik heb geen ervaring met streepjes die verdwijnen alleen met de cb (gewone). Daar zag ik twee dgn voor NOD een heel licht streepje en even later verdwenen. Op andere tests die ik toen had gedaan bleef streepje wel. Heb je weer getest? x Sophie
hey heb meteen smiddag nog een keer getest. Deze was negatief misschien toch foute test? Weet het niet. Ben in iedergeval nog niet ongesteld dus heb nog een beetje hoop..
ik probeer test erop te zetten maar lukt niet..Kan iemand even in mijn album kijken naar de test.Even aanklikken dan is die duidelijker denk ik.Het is wel echt roze... bedankt alvast groetjes
Juffie zoals ik al zei die test van je lijkt het T-streepje niet op de goede plaats te zitten en scheef te zijn. Misschien teveel urine
Hallo, Heb al een tijdje wat vage klachten, buikpijn, rugpijn, opgezette buik, veel eten, hoofdpijn, verkouden, kribbig... En eigenlijk zou ik nog 2 dagen moeten wachten, maar dat kon ik niet meer. En nu heb ik een test gedaan en stond er een lichte 2de streep op. Ik stond helemaal te trillen... En heb het nog niemand vertelt, ik zal hem in mijn album zetten... Afwachten en anders over 2 dagen nog maar een testje doen... Groetjes Liekje
@ Liekje, 2e streep lijkt me zwanger! Ben benieuwd, als je hem in je album hebt gezet zal ik eens even kijken
Ja is goed, moet hem ff verkleinen en dan kan ik hem erin zetten. Durf t gewoon niet te hopen, na die negatieve testen ...
Thanks voor het checken.Ik was vergeten te zeggen dat de streepjes pas kwamen na 5 niunuten maar voor 7 minuutjes dat wel.Toen het roze wegtrok zegmaar.Tis zoooo spannend... groetjes
Dat is dus wat ik ook dacht. Op de test zelf staat een lichte streep maar wel zo dik al de eerste streep. Je ziet hem zonder dat je hem tegen t licht aan houd... Maar tis toch spannend....
Zo is het veel beter Liekje ! Doe het over 2/3 dagen nog eens dan is hij zeker duidelijker. Alvast gefeliciteerd.