Ah op die manier, nu begrijp ik het . Maak je maar geen zorgen, die ene pil kan geen kwaad! Je moet de pil toch pas beginnen nemen op de eerste dag dat je werkelijk ongesteld wordt, dus ik zou gewoon nog even afwachten, dat testje doen en als het negatief is wachten tot je werkelijk ongi wordt om die pil te beginnen nemen. Hoop je dat je test negatief of positief is?
Positief natuurlijk......dat ik met de pil weer wil beginnen omdat ik wil wachten op een andere woning....wil niet heten dat het niet welkom is als ik zwanger zou zijn.... wil heel graag zwanger worden.
Dank je ..... vraag me alleen af of het niet te vroeg is om te testen? Ging namelijk bijna over mijn nek met koken. kon er niet naar kijken en ook niet aan denken
Hoi meiden, Ik heb ook een heeeeeele licht positieve test...nouja, echt super licht..zo licht dat jullie waarschijnlijk niet het 2e streepje zien staan. In het echt zie je het wel redelijk maar op foto minder. Ben benieuwd of jullie het zien maar zelf denk ik dat jullie geen 2e streepje zien.. Ik heb aantal weken terug mk gehad, een hele vroege mk, ben toen week na nod alweer licht ongi geworden. Heb dus ook vroege eisprong gehad, is nu zo'n 6/7 dagen geleden...Ik heb sinds 2/3 dagen gevoelige en beetje pijnlijke tepels, grotere borsten en ook mn tepels zijn groter.. Heb af en toe ook ongi krampjes. Ik heb 5 januari posi test gehad, maar 5 dagen erna was test alweer lichter (zowat negatief) om vervolgens de 13e helemaal echt super negatief te zijn (heb dezelfde testen gebruikt als nu) ook 23 januari nog eens getest om zeker te kijken of ie echt nega was,dit was echt het geval. Ik ben ook sinds 3 dagen licht misselijk, meestal tegen de avond. Het zou al wel heel snel zijn, maar het is mogelijk dat ik weer zwanger ben al denk ik zelf van niet (maar heb wel soort van positief voorgevoel over dat ik zwanger ben, heel apart en moeilijk uit te leggen, hierdoor heb ik gisteren de test gedaan). Ook vanacht gedroomd dat ik eerst hele lichte test had en toen paar dagen erna echt positief..nouja, het is maar een droom... Maarja, het zu nu wel te vroeg zijn want zit nog maar op 6 dpo maar het lijkt dus alsof er een streepje staat...Ik ken matcare (daar is de test van) al best lang en heb nog nooit vals positief resultaat gehad, normaal en dus ook aantal weken terug na de 'mk' (als was het zo snel al fout gegaan) was er echt maar 1 streep en de rest helemaal wit.. Het zal wel niks zijn maar toch hier een foto..nogmaals: ik weet wel dat het waarschjnlijk niks zal betekenen maarja.. Liefs Syl
Dat is natuurlijk moeilijk in te schatten, zeker als je niet weet hoe lang je al over tijd bent. Hoe lang is het geleden sinds je laatste ongesteldheid en is dat langer dan normaal? Als je werkelijk misselijk bent door zwanger te zijn dan denk ik wel dat je al positief moet kunnen testen als je zwanger bent, maar dat is echt moeilijk uit te maken natuurlijk als je zo onregelmatig bent. @ Sil: je foto is wat te wazig, ik zie spijtig genoeg geen tweede streepje (misschien kun je eens proberen een foto te maken met de macro-functie, dan is hij normaal scherper). Ik gebruik deze testen ook en heb nog nooit een valse test gehad van matcare. Wel een indrogingslijntje, maar dat was duidelijk een indrogingslijntje (heel dun, een potloodlijntje). Ik denk dat als er een licht lijntje staat dat je werkelijk zwanger bent. Ik zou over een paar dagen nog eens testen, maar ik hoop echt dat hij mooi positief zal zijn! Succes
Hoi, Dank je! Zoals ik al zei zou ik nu dus nog 7/8 dagen voor mn nod zitten..dus is nog wel even... Heb vanag vanochtend hoge temp van 37,0c. Is gewoon even afwachten wat mn temp morgen is en denk dat ik volgende week pas weer moet gaan testen. Geeft niet hoor meid, dat je geen 2e lijn ziet, ik zie dat zelf ook heel moeilijk op de foto maar in het 'echt' zie ik het wel, maar dan ook echt heeeeel erg lichtjes.. Ik moet gewoon geduld hebben.. Ik hoop natuurlijk dat het nu wel goed is maarja, dat is afwachten Ik houd jullie op de hoogte Thanx voor je reactie, ik zal eens proberen of ik de foto scherper krijg Liefs Syl
Dit is mijn test van gisteren (begin middagplasje) met de testen van deze website (Matcare). Nu zie ik testen hier die lichter zijn van dames die uitermate zwanger zijn. Morgen ga ik nog eens testen met ochtendurine en hopelijk is ie dan donkerder. Ben zo onzeker....
henb op een cyclus van 28 dagen gezeten. ben ook met vlagen misselijk en heb een opgezette buik en donkere kring rond mijn tepels, vind dit echt vreemd... ik ga nu naar onder hubbie zal zo wel komen en ik moet gaan koken... kijken of het goed gaat deze keer.
2 dagen overtijd, klinkt wel positief JOhe! En dan ook misselijk..spannend, ik duim voor je! Appeltje, is heel logisch dat je zo onzeker bent..ik wet hoe het voelt, ik heb zelf 2 mk gehad..en de eerste 12 weken zijn voor iedereen zoiezo altijd spannend. maar meid, probeer te genieten, het gaat vast wel goed hoor! Onzekerheid hoort erbij. En testen zijn in het begin wel vaker nog iets vaag, dat verschilt per persoon, maak je er maar niet druk om meis Liefs Syl
Ja, 't is heel moeilijk om een lichte test op de foto te krijgen hé, maar als die streep er staat... Ik hoop echt dat je nu zwanger mag blijven! Maar ik heb er wel een goed gevoel bij, die test is volgens mij echt licht positief! En het is nog vroeg, 7/8 dagen voor je NOD, dus hopelijk gaat alles goed en heb je op je NOD een prachtig positieve test! Ik duim voor je!
Dank je Speeters! Is lief van je! Ik hoop ook heel hard dat het nu goed gaat, maar ik heb dus een heel goed, positief gevoel dat ik weer zwanger ben en nu blijf, wel stom eigenlijk maar kan er niks aan doen, heb dit nog nooit eerder gehad...en dan die droom...vreemd allemaal.. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben maar aan de andere kant blijft het goede gevoel sterk aanwezig.. En dan die gevoelige borsten/tepels..vooral mn tepels, die zijn echt groter..en de misselijkheid af entoe..(niet heel erg maar lichtjes) Ik krijg hem helaas niet anders op de foto..nouja, ik hoop dat k over een week wel echt een duidelijk positieve test mag laten zien..spannend! Liefs Syl
Zo'n sterk voorgevoel... dat kan toch bijna niet verkeerd zijn hé :-D, dit zal wel een spannende week voor je worden! Veel moed met het afwachten! Ik duim voor je! Groetjes, Sandra
Thanxx! Op zich ben ik er eigenlijk verder niet te veel me bezig. Ik ben nu ook sinds aantal weken meer gaan werken dus druk zat..alleen ben vanaf afgelopen week wel echt moe..is ook behoorlijk druk geweest op het werk. Ik werk op een kdv op de babygroep Dus dat is wel heel leuk natuurlijk! Liefs Syl
Jullie hebben al een mooi ingerichte babykamer, hebben jullie die ingericht voor je miskraam? Moet wel moeilijk zijn om voorbij dat mooie kamertje te lopen maar nog niet meteen te mogen uitkijken naar een kindje? Goed dat je afleiding hebt, hopelijk gaan de dagen snel voorbij! Liefs, Sandra
De babykamer hebben we idd net voor ik de eerste mk kreeg gekocht..we waren er vroeg bij..maar hadden de babykamer voor een hele mooie prijs dus hebben we het maar egdaan..Ben er eigenlijk juist heel blij mee, we zijn er echt heel trots op! Dan is dat al 1 grote kostenpost. Straks nog andere leuke dingetjes kopen als ik weer zwanger ben, is nog genoeg over Vandaag hebben we ook mooie, hele leuke groene plank (blind ophangsysteem) opgehangen boven de commode, is super mooi! Verder hangt er inmiddels ook een plafoniere, 1 met voetjes erop, erg leuk! (pootafdrukjes zijn het) Er komen straks ook nog andere gordijnen, nouja, e rkomt een rolgordijn met aan onderkant 1 rij babyvoetjes erop, erg leuk! maar die kopen we later pas Liefs Syl vanavond ga ik gezellig naar het buurjongetje van 5 jaar, zijn vader gaat met mijn vriend naar een verjaardag avn een vriend. OUders zijn nl gescheiden helaas, dus kindje is 1 kee rper 2 weken hier. Was wel grappig, zijn vader had gezegd: vind jij het goed als papa weg gaat en er een oppas komt? Toen zei zoontje meteen: neeeee! Jij mag niet weg, geen oppas hoor! Toen zei zijn vader weer: oooh, dus jij vind het niet goed als Sylvia op jou komt passen..? Jawel! Sylvia wel! Sylvia is niet een oppas hoor, Sylvia moet wel komen! Hihi, echt lief he! Dus vanavond gaan we het gezellig maken, spelletjes doen en Dora kijken want dat vind ie helemaal leuk! dus heb er wel zin in! Liefs Syl (pffff.wat een verhalen schrijf ik he, haha)
Op het kamertje mogen jullie terecht trots zijn! Enne, je maakt toch nog wel wat nieuwe foto's met de nieuwe spulletjes er in hé? Het is inderdaad wel ideaal dat je die grote kost al achter de rug hebt, en je bent ondertussen ook al concreet in de weer voor je kindje, kunt steeds nieuwe dingetjes toevoegen en zo, lijkt me echt tof! :-D Geniet er vanavond maar van, ik geniet ook altijd zo van oppassen, maar dan zijn meteen 5 kindjes (0-7 jaar) dus die avonden zijn ook altijd wel erg vermoeiend, maar 't zijn schatjes
jazeker is dat wel fijn, en idd steeds kleine dingetjes kopen! Er is zoveel leuks! Nieuwe foto's komen nog wel ja Ik pas verder nooit meer op (wel gedaan vroeger) maar heb wel zin in vanavond om weer eens op te passen, is erg lief mannetje, het zoontje van de buurman. Liefs Syl