Goedemorgen! Heb vanochtend nog een testje gedaan en is idd duidelijker! Ben zo happy Echt onverstelbaar. Woensdag naar de ha voor een bevestiging maar verder echt super! Iedereen die ook zwanger is GEFELICITEERD! De andere heel veel succes! Groetjes Liek
Hoi, Ik wil ook even een foto van een hele vage test plaatsten, waarschijnlijk zien jullie het niet eens... Het is een test van Matcare, dus wel een betrouwbare en heb hier nooit vals resultaat mee gehad ofzo. Ik ben op 29 oktober bevallen dus eigenlijk zouden we willen wachten nog, maar ik gebruik nog geen pil, ivm bv...we hebben wel zoiets: gebeurd het, dan is dat super! Ik rook niet, drink niet en eet geen pate enzo en slik nog zwangerschapsvitamines omdat ik bv geef.. nouja, kan wel heel verhaal neertypen maar hieronder de test..al zullen jullie het niet zien. oja, heb nog geen menstruatie gehad. De reden dat ik een test deed, is dta ik me laatste dagen vaak misselijk voel, vlagen van misselijkheid elke dag. Ook raar gevoel in mn buik, soort van krampjes en enorme eetlust vooral s avonds..Kan zo 2 maaltijden op s avonds... Het zal wel niks zijn, maar plaats hem toch even hier.. Liefs Syl
Helaas zie ik geen tweede streepje. Heb je foto net in negatief omgezet, en helaas zie ik daar ook niets op. Misschien over een paar dagen opnieuw testen... Groetjes
Hoi, Kan misschien indrogingslijntje zijn dan, ik zie het op de foto ook niet echt goed, maar in het echt dus wel...heel erg vaag hoor. Maar heb liever dat ik nog niet zwanger ben, zodat ik eerst nog goed kan genieten. Maar natuurlijk zou het ook super zijn als ik wel zwanger zou zijn. Maar willen rond juli beginnen weer denk ik, met zwanger worden.. Ik denk dus dat het niks is, gewoon soort van indrogingslijntje. Misschien dat ik over paar dagen weer test doe, voor de zekerhied, ook afhankelijk van hoe ik me voel Liefs Syl
Een indrooglijntje is een heel dun lijntje. Normaal is je positievelijn net zo dik als je controlelijn. een indrooglijntje is veel dunnen dan dat een draaddikt noem ik het. Anders over 2/3 dagen weerteste als het zo is dat je zwanger bent dan is je hcg ook verdubbelt en alles.