Hallo dames, ik ben nieuw hier! Ik heb vanmorgen getest, omdat ik n vermoeden had dat ik zwanger was. Smiddags nog eens. Ik had morgen eigenlijk ongesteld moeten worden... Het zijn wel lichte strepen? Ben je dan toch zwanger? Wat vinden jullie ervan? Zie album! Liefs Monique
Jaaaaa! Monique4 dat is inderdaad een streep. Van harte! Geniet ervan. Ik had ehhhh heb hetzelfde. Bij mij was ie ook niet zo duidelijk. Maar bij jou zie je hem wel degelijk. Ik ga morgen eehhh nee overmorgen nog een keer testen, voor de zekerheid. Wat deed jou het vermoeden geven dat je zwanger bent?
Ik was/BEN erg misselijk. Gevoelige borsten, ook zijn ze ronder geworden en mn tepels groter. Moe Vaak plassen Veel honger, maar geen zin om te eten Hele rommelige darmen Ik had dit al n paar dagen na mn eisprong.
Monique: gefeliciteerd! smallgirl: mij lijkt het posi hoor, vooral als ie na 5 min al verscheen. Ik zou over 2 dagen opnieuw testen, maar voorsichtig gefeliciteerd
willen jullie hier eens naar kijken ik heb vanmorgen test gedaan en deze was vaag positief. kan hem niet in album krijgen. te groot
is mij beetje onduidelijk.. staat volgens mij wel vaag streepje op he? en streepje binnen de 5 minuten is meestal posi toch?
ik had hem ff voor je in negatief gezet en ik zie duidelijk een 2de streepje! gefelichiteerd jij bent zwanger
Hoi, ik ben er een paar dagen geleden achter gekomen dat ik waarschijnlijk zwanger ben. Nu wilde ik het toch echt nog even zeker weten en heb ik zonet (10 min. geleden) nog een test gedaan en het resultaat daarvan staat in mn album! (Ik moest alleen niet plassen en het het was niet echt geconcentreerde urine, maar was zo nieuwsgierig..) Het kan nu toch niet anders dan dat ik echt zwanger ben? Het was ongepland, maar als het zo is zijn we er echt heel erg gelukkig mee! Ik kan het alleen zo moeilijk geloven. Er kan geen andere reden dan zwangerschap zijn waarom dat 2e streepje er staat toch?
ja mama daar begin ik ook steeds meer in te geloven. denk dat ik mijn banner zo maar eens ga aanpassen. ben helemaal in de wolken
Alleen als je nod deze maand 1 dag later viel ivm vervroegde eisprong dmv veelvuldig ovutesten agv om de dag klussen nadat je meerdere malen grapefruitsap hebt gedronken 2 dagen voor pasen, dan kan het zijn dat ie daarom een tweede streepje geeft. Maar als dat niet het geval is, dan ben je zwanger hoor. Gefeliciteerd!
gefeliciteeerdd! Ik kom weer ff terug op mijn vraag want er was bijna niet op gereageerd om dat er een zwangere voorbij kwam geeft helemaal niks natuurlijk Ik had getest met een test van de da en eerst werd het rose met een wit streepje en later naja nog steeds een wit streepje alleen hoe langer ik wachtte dus na die 10 minuten afleestijd werd die heeeeeel ietsje duidelijker niet dat die er van af knalde ofzo haha je moest wel heel goed kijken. Nu is mijn vraag wat denken jullie ervan en ja ik ga al over een paar dagen weer testen