@Lovelylove: Ik heb het nog niet eerder meegemaakt, maar ik zou toch even een andere test wagen als ik jou was! Succes in elk geval!
dankjewel voor je reactie Ja ga denk ik morgen testen wil eigenlijk nu maarja of dat wel goed werkt vraag ik me af dus ga geduld hebbn haha jij ook succes met wachten!
Ik zou er zo een van de Kruidvat halen! Die zijn niet duur en schijnen heel gevoelig te zijn! Succes hoor!
ja die heb ik al eens gehad mooi goedkoop maar ik heb er nog 2 in de kast liggen 1 van da en 1 gewone cb dus ik heb het voor het uitkiezen hahaha gister had ik wel iets raars ik ben en ik overdrijf echt echt echt niet he in de tijd van 14:00 tot 21:00 zeker wel 15x wezen plassen als het niet meer is geweest ik werd er helemaal gek van ik was bij mijn ouders thuis en zelfs die zeiden van nou blijf nou is zitten hahaha maar vandaag valt het wel weer mee gek lichaam maarja we zullen zien geduld is een schone zaak. Al heb ik niet teveel hoop vanwege de PCO maarja de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Dan hoop ik op een wondertje voor jou! Want inderdaad, de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit! Ik duim voor je!
als ik heel goed kijk dan zie ik een heel superlicht rose streepje maar of ik me dat nou weer verbeeld geen idee idd ja ik test eerst volgende week nog met een gewone cb en als er dan nog niks duidelijker is dan maar digi
Ik had eerst ook hoor dat als ik heel goed keek dat ik dan een heel lichtrose streepje zag. Ik had eerst zoiets van jaja dat zal ik wel weer zien. Maar als het echt niets is dan is het een wit streepje en geen roze. Als je anders even over 2 of 3 dagen weer test dan is je hcg in je lichaam (als je zwanger bent) wat verhoogt. Bij mij duurde het wel 5 dagen hoor voordat ik eindelijk een redelijke test in handen kreeg. Je hebt namenlijk kans dat de digi nu ook nog negatief test. Heel veel succes meis en ik hoop dat het raak is.
dat zijn nog is leuke reacties als ik de test nu "verweg" hou dan zie ik iets donkers niet superdonker maar gewoon en verkleuring maar de afleestijd is nu al heeeel lang voorbij dus ja moeilijk weer ja maar jou bericht geeft mij hoop jaa daarom wil ik ook nog geen digi halen toch weer 20 euro en denk dat die toch nega is dan wacht ik nog wel fftjes
Gewoon nog een paar daagjes wachten en hopelijk dan wel een hele duidelijke test! Ik hoop dat de strepen er dan vanaf knallen!
Dames, checken jullie mijn album? Wat denken jullie? Ben nog te vroeg, NOD is pas a.s. zaterdag. Wel wat klachten, waarbij misselijkheid de meest opvallende is...
Ik zie ook een streep hoor! Misschien nog eentje van Kruidvat proberen, die schijnen gevoeliger te zijn! Dan weet je het zeker! En tja, eigenlijk moet ik zeggen dat je nog even moet wachten, maar snap dat je duidelijkheid wilt Succes meid!
Hihi, heb de kruidvat-test in mijn tas zitten, die sneuvelt morgenvroeg! Bedankt meiden, krijg weer een beetje hoop!
Hey, ik zou die goedkope van kruidvat eens proberen, daar had k 1 dag voor mn nod al positief mee, (check mn album maar eens ) Die van Clearblue zijn vaak onduidelijker.. Succes!