@ Monique: ik heb nu die 'niet' goedkope van Kruidvat, waar er één van in een doosje zit. Die ga ik morgenvroeg proberen. Pfffff, ik check hier om de vijf minuten deze site, maar daar word ik niet meer of minder zwanger van he Die rot-zenuwen ook!
Ja hebt ook die van 5 euro waar dr 2 inzitten, zijn prima. En ik heb trouwens nde 2e keer die dag niet met ochtendurine getest, maar die streep was nog duidelijker dan die met ochtendurine. ik zal voor je duimen!
Pffff, nou ik ben benieuwd hoor! Ik ga hier op het werk maar niet testen, lijkt me niet zo handig, hihi. Morgenvroeg hoop ik dat ik beter nieuws heb dan dit vage plaatje!
Hoi hoi iedereen Ik heb net getest met de test van Clear Blue waarbij een plusje moet komen als je zwanger bent. Nou heb ik echt een heel licht verticaal streepje. Ik was meteen heel blij maar ben nu ook bang dat ik toch niet zwanger ben. Ik word gek van die onzekerheid. Ik weet dat ik nu een paar dagen moet wachten met testen maar ben zooooo nieuwsgierig. Ik zat er wel aan te denken om nu die digitale van Clear Blue op te halen, maar ben ook wel weer bang dathij niet zwanger aangeeft. Weet nu niet wat ik moet doen!
@meisje0123 ik zie geen streepje... maar misschien inderdaad morgen met die andere test. @miepje, waarom probeer je de digitale niet gewoon? Als je en heel vaag lijntje hebt dan zal de digitale ook wel gewoon zwanger aangeven. En duidelijkheid is toch veel fijner dan onzekerheid?
@meisje0123 ik wil je heel voorzichtig feliciteren ik zie toch echt wel een streepje welliswaar een dun streepje maar een streep is een streep en je zal zien dat hij met de dag duidelijker gaat worden liefs cindybaby
Hoi hoi Ik heb net de digitale test van CB gedaan en deze gaf niet zwanger aan. Ik snap er nu helemaal niks meer van. Er staan toch twee heeeeeeeele vage verticale lijntjes in de "normale" CB testen. Toen ik de patroon uit houder hield (bij de digitale test) stonden er wel twee streepjes op het patroon. Een duidelijke (controlestreep) en een vage ernaast. Ik word er nu echt gek van want ik wil nu toch echt wel weten waar ik aan toe ben Nou ja er zit nu niks anders op dan wachten tot maandag......
he meis als hij vanmiddag al heel vaag was dan had je beter misschien morgenochtend kunnen testen met ochtendurine. Het zegt nog helemaal niks hoor dat hij negatief teste.
Ik zou gaan voor een kruidvat test.. Die zijn heel gevoelig ... De digi van CB hebben namelijk heel wat hcg nodig..
hoi Ik ben vorig jaar juli gestopt met de prikpil en we zijn nu sinds januari officieel aan het klussen. Ik ben nu vier dagen overtijd, had dinsdag wel behoorlijke buikpijn en nu nog wat af en toe. Dus ik dacht ow ongi komt eraan! Maar omdat ik vandaag nog niet ongi was heb ik zo'n pak van twee normale CB testen gekocht en die hadden dus echt een heel vaag verticaal streepje. En toen deed ik dus die digitale waar uit kwam dat ik niet zwanger ben maar op het patroon zelf zitten toch twee streepjes (een duidelijke en een vage). Ik snap er nu echt niks meer van. Ik heb nog twee van die digitale dus ik doe denk ik morgen nog een met ochtendurine en als daar weer niet zwanger uitkomt doe ik denk ik maandag nog een. Dan ben ik een week over tijd dus dan zal hij toch hopelijk (als ik wel zwanger ben) zwanger aangeven. Maar ik word hier zo onzeker van! Vooral omdat ik een stukje heb gelezen van iemand die ook zo'n hele vage test had en toch daarna ongi werd. En normaal heb ik best veel geduld maar word er nu echt flauw van!
Nou, hier dus geen goed nieuws... Heb nog een keer getest (nog een keer ClearBlue) en er is NIKS te zien. Had zo gehoopt dat er nu meer duidelijkheid zou zijn... Ik heb nog een beetje hoop omdat ik nog niet ongesteld ben en ik wel wat symptomen heb, maar het feit dat die test van vanochtend zo negatief was, geeft natuurlijk niet veel positiefs aan... Ik blijf dus nog even op het wachtbankje.
@ miepje, Hey, ik heb ook eergisteren getest met CB, terwijl ik allang wist dat ik zwanger was,(ik was onzeker) heb nl ook n bloedtest gehad, maar die testen hebben meer hcg nodig.. Dus k zou een van kruidvat halen, die zijn gevoeliger. Succes!
Hoi hoi iedereen! Ik heb vanmorgen nog een keer de digitale test van CB gedaan en deze gaf zwanger aan! Dus ben wel zwanger. Ik ben nu blij dat ik het eindelijk weet want ik was zo onzeker omdat ik van die vage testen had. Ik hoop voor de rest ook dat iedereen snel zwanger is!
@ meisje, je hcg verdubbelt elke 1 1/2 a 2 dagen, morgen dus weer proberen, of na het weekend. Miepje, gefeliciteerd!