foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Balen meid. Maar kom op vol goede moed de volgende ronde in

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hee beertje,

ik had je willen feliciteren maar wat lees ik nu, CB is nega? :( :(

STOM die kruitvat test dan of niet?

volgende x meer succes!

3. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Hij is echt posi... Pff balen dat je ongi bent geworden :( ... t kan ook zijn dat het eitje niet goed is ingenesteld 1 op de 3 vrouwen krijgen een "miskraam" met hun ongi.. Pff beetje irri uitleggen... Maar t kan dus zijn dat je lichaam hcg heeft aangemaakt en daarna t eitje heeft afgestoten..

4. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

vind het toch wel raar hoor :-k als ik naar de test kijk is hij toch echt wel positief :rolleyes: snap er niks van. weet je zeker dat je je ongi hebt en geen oud bloed van een vorige ongi?

5. beertje76

beertje76 Lid

27 dec 2007
    80
    0
    0
    Ik vind het idd ook nog al vreemd, maar ongi heeft toch echt doorgezet vandaag. Had ook last van ongi krampen.

Morgen ga ik toch maar even de huisarts bellen :-k

Misschien is innesteling niet helemaal goed gegaan.. :(, zoals juweeltje zei.

6. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Ik had ook verschillende testen gedaan van kruidvat en als die negatief was zag ik echt niets hoor, en was die positief was het ook tamelijk lichtjes denk ik... Kan dus jammer genoeg verkeerd gelopen zijn...

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo,
    meiden willen jullie even in mijn album kijken?
    streepje kwam binnen 5 minuten...

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

Gefeliciteerd Juffei volgens mij ben je hartstikke zwanger, zie duidelijk een streep :)

9. Overduidelijk.. Zo was bij mij de eerste test ook en zie het resultaat: bijna 28 weken zwanger!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heb net een digitale gedaan en die geeft ook zwanger aan! Heb alleen nogal last van bruinverlies dus hoop dat alles goed blijft gaan :(

11. succes juffie.

gefeliciteerd! hopen dat het goed blijft gaan!

12. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Gefeliciteerd Juffie! :D

13. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    hierbij ook mijn vage streepjes in mijn fotoalbum! het is wel spannend hoor, ik heb gister (dag 36) getest en vandaag mijn cyclussen varieren van 31-40 dagen dus als ik van de langste uitga ben ik nog niet eens overtijd! heb zelf het gevoel dat het deze keer 35 dagen is heb mijn eisprong gevoeld en een week later ook steekjes...en best wel wat klachten vooral heel moe en geen trek in koffie en vreterij haha, ik ga woensdag als ik op 40 dagen zit nog een test doen, ben heel benieuwd , het was trouwens een matcare test, en in het echt nog iets duidelijker maar nog steeds heel licht, ik kan het nog niet zo goed bevatten, en mijn man vind de streepjes nog te licht haha nou ja afwachten maar,

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

@ grootstewens, ik zie ook wel lichte streepjes hoor!
    Hoop voor je dat je morgen of overmorgen duidelijkere streepjes hebt! Succes!

15. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

nou he tis toch echt een duidelijke hoor! je bent denk ik zwanger! je weet wat ze zeggen een streep is een streep,, weet niet waneer je de test heb gedaan? anders moet je hem morgenochtend met ochtendurine doen!

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Grootste wens; nou ik vind ze echt duidelijk hoor!
    Gefeliciteerd!

17. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    @tamara, ik heb 2 keer met ochtendurine gedaan, had laatst 9 van die matcare testen besteld dus dan doe je iets sneller een test dan wanneer je van die 10 euro dingen hebt he? ik zat zaterdag nog maar op dag 36, kon gewoon niet wachten en vandaag dag 37 nog een weer een vage, ga proberen om tot woensdag te rekken en dan nog een te doen dan ist dag 40 mijn cyclussen zijn onregelmatig tussen 31 en 40, heb jij al een voorgevoel? en kwaaltjes? je mag al over drie dagen testen het is echt wel spannend he! ;) dit forum is trouwens wel een superleuke manier om je ervaringen met anderen te delen wel een beetje verslavend :rolleyes: :oops: succes!

18. hey grootstewens..

Ik vind het eigenlijk wel overduidelijk hoor.
    Ik zie op alle testen 2 streepjes :)
    Alvast gefeliciteerd!

19. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    het rare is dat ik helemaal geen zere borsten heb (heb ik meestal wel als ik ongesteld moet worden), ze zijn voor mijn gevoel wel voller en misschien wat blauwe aderen maar verder niet, is dat niet raar? ik ben nog zo onzeker als wat...maar na al deze reacties denk ik toch wel dat het echt zo is!kan het niet geloven, eerst woensdag nog maar effe afwachten en dan de huisarts maar bellen denk ik.... :) bedankt voor alle reacties super!

20. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

@ grootwens: ja ik heb erg deze maan een goed gevole over! heb maandag me ei gehad en pecies goedgeklust, en ook heb ik sinds vrijdag last van mijn onderbuik vaak recht onder een soort rekend gevoel ofzo! soms is het 1 keer en soms blijft het gevoel een paar minuten! En jij al syptonen? liefs

Deel Deze Pagina