hoi! ik heb de eisprong volgens mij en waarschijnlijk duidelijk gevoeld was 2 weken geleden op dag 22, een week later had ik steken heel erg onderin mijn buik, eigenlijk staat me sindsdien de koffie tegen, heb ik vlagen van misselijkheid en allesbehalve zere borsten raar he? ik ben erg moe, beetje stekende ogen dan en mijn buik rommelt steeds honger! ik hoop dat ik woensdag een nog duidelijker test heb! heb dus gister getest en denk dus dat ik een cyclus heb van 35 dagen hiervoor : 30-32-35-40 dus erg spannend! jij ook succes he nadeel van die matcare testen is dat ze niet zo duur zijn en de verleiding is daardoor erg groot om alvast te testen en zie mijn resultaat 2 vage testen, ik kan het nog niet geloven
haha dat snap ik! ik denk als ik de 29ste ga testen en een posi test in mijn handen heb het ook niet kan geloven!.. maar je test is echt duidelijk hoor!..
@funny me: jij verwacht een tweeling mooi zeg! voel je je een beetje goed? ben je al lekker gegroeit zeker! super zeg!
Herkenbaar! Ik dacht deze ronde is het niet raak, ik voel niets... Geen gevoelige borsten niets... Nu 4 dagen na NOD worden mijn borsten steeds wat gevoeliger! Dus het kan hoor meis!
@lola, wat zitten we toch vreemd in elkaar he? ik lees dat jij al 3 keer een miskraam hebt gehad, dan is het wel extra spannend en moeilijk om te genieten (moet zeggen dat ik het ook nog niet bevat en nog niet geloof) maar het is in ieder geval hoop gevend toch? bij hoeveel weken ging het steeds mis bij jou? in ieder geval sterkte de komende tijd
Ik denk dat jij gewoon echt zwanger bent hoor! nou ja denken: weet het wel zeker! Het is ook moeilijk om het te geloven als je dat ziet aan 2 streepjes op een test, wanneer je een echo hebt gehad ga je het meer beseffen! Bij mijn miskramen is het steeds op een ander moment misgegaan. 1 keer bij 5 weken, 1 keer bij 8 weken en 1 keer bij 15 weken! Geen peil op te trekken dus! Genieten is moeilijk, maar dat komt vast nog wel!
@desiree:jij kunt ook al bijna testen, je pendel belooft veel goeds! ik hoop dat mijn test woensdag overduidelijk is en dan ga ik denk ik de huisarts maar even bellen.... succes!
Je bent zwanger hoor grootstewens! Gefeliciteerd Ik heb ook die 9 testen van matcare gekocht, lekker goedkoop Sommige meiden testen altijd licht met matcare dus je kan volg week voor de gein een digi doen misschien? Maar de streepjes zijn vrij duidelijk! Gefeliciteerd!
@tacha, jouw pendel beloofd ook veel goeds, ik kan het bijna nog niet geloven, gisteravond voor het slapen enorm beroerd, vandaag weer prima alleen moe, wel een beetje bruinverlies is dat niet erg? succes!
Hee allemaal! Wat ontzettend spannend! Ik zit nog 6 dagen voor mijn NOD, zondag is ie er... Hoop zó dat er niets komt! Voel me niet zo als vorige maand, toen had ik juist onwijs veel pijn in mijn borsten, nu niets :S Dat is toch ook raar? Wel wat rare steekjes in mijn onderbuik, maar ja, zit dicht tegen mijn NOD aan, dus dat kan het ook zijn... Grootstewens: ik denk ook écht dat je zwanger bent, dus bij deze: GEFELICITEERD
@yvette: ik had ook elke maand een beetje last van mijn borsten en nu bijna nog niet en toch een ongelooflijke positieve test misschien haha heel voorzichtig, we zitten vreemd inelkaar daar ben ik wel achter succes!
Ja hoor op mn bekken na voel ik me super! Fotootjes staan in mn album! Maar jij houdt het ook flink spannend hoor!
Haha, ja, de pendels zijn idd heel rooskleurig. Maar zelf heb ik er geen goed gevoel over.. Het duurt me ook allemaal te lang (mn cyclus dan he ) Normale vrouwen hebben nu al lang hun ongi of test en ik wacht maar af Wie weet duurt deze cyclus nog véél langer, is pas tweede ronde dus.. Ik ga in de loop van volgende week al eens testen, gewoon voor de fun, heb er toch genoeg Bruinverlies is trouwens zeker niet erg hoor! Da's oud bloed Heb je het al gevierd met je mannetje?
hey, @tacha ja geduld he moeilijk daarom ging ik ook alvast testen 2 weken nadat ik dacht dat ik mijn ei had haha, ik moet zeggen dat ik het echt nog niet geloof en mijn man wil eerst een donkerder streepje zien dus ben benieuwd woensdag! ik was eigenlijk al eerder gestopt met de pil maar een inenting van mij was niet goed en daardoor mocht ik drie maanden niet zwanger worden das erg bale ben je eindelijk zover en dan ist echt bale hoor ook al duurt het maar kort dat wachten.... ik had genoeg testen inmiddels nog maar 2 haha dus dacht ik waag een schot...en het ziet er hoopvol uit! was je eerste cyclus ook zo lang bij mij varieerde het tussen de 31 en 40 een tip is goed je lijf proberen te voelen en afgaan op je slijm (klinkt een beetje vies maar is wel zo) en om de 2 dagen klussen en denk je wel om de foliumzuur? nou succes we houden elkaar op de hoogte zal voor je duimen! liefs
heey grootwens! je gelooft het nog steeds niet helemaal he! haha snap ik ok wel weer hoor, maar volgens mij is iedereen er van overtuugt dat jou zw test posi is! xxx
Ik denk ook dat de test van grootwens positief is, maar zo'n positieve test is altijd moeilijk te geloven. Ik geloofde het bij mijn zoontje ook pas, toen ik de eerste echo had gehad. Het is gewoon te mooi om waar te zijn.
grootewens: je bent echt zwanger hoor! maar snap precies hoe je je voelt. Geloof ook nog steeds niet dat ik zwanger ben hoor! vanmiddag maar weer een test gedaan en die was bij mij weer positief. heb zelf ook last van bruinverlies. de hele dag vandaag geen last van gehad en nu dus weer wel. zolang het bruin blijft is het volgens mij niet erg. probeer er toch maar van te genieten. Ga ik het ook proberen