@juffie wanneer was jouw eerste dag van laatste menstruatie en hoelang was je cyclus? dan lopen we gelijk op denk ik als ie woenddag nog duidelijker is gaan we het de ouders vertellen, ze weten dat we bezig zijn en als het misgaan hebben we ze ook hard nodig ik wacht nog effe tot woensdag voor ik er een banner onderzet, en dat bruinverlies was echt maar heel weinig, en alleen vanmiddag even! is nu ook weer over.... geniet er lekker van! EN HOPEN DAT HET GOED BLIJFT GAAN!1 DING IS ZEKER ik heb tenminste een eisprong en het kan! duimen maar liefs
heb een cyclus van 43 dagen gerekend (was vorige cyclus ook) klopt ook redelijk met mijn tempkaartje. Denk dat ik eisprong iets eerder heb gehad. Bij mij blijft het bruin dus. maar heb het al bijna een week denk ik. denk nu zelf dat het weinig kwaad kan zolang het zo blijft in iedergeval.. met die eisprong ben was ik trouwens ook erg blij
ik heb deze keer de eisprong 2 weken geleden gevoeld op vrijdag/ zaterdag dag 21 ongeveer en een week later steken onderin mijn buik en geen zin in koffie enzo... verder gaat het vandaag best, heb nu de indruk dat mijn cyclus deze maand ongeveer 35 dagen is omdat ik op dag 36 dat vage streepje had! heb jij duidelijke strepen? hoop ik woensdag ook te hebben! al ben ik hier al heel blij mee maar ben eigenlijk nog niet echt overtijd zeg maar (woensdag is pas dag 40) succes , heb jij verder ook kwaaltjes? en symptomen
@juffie die foto van je eerste test lijkt wel veel op die van mij joepie! hoe krijg je die mooie banner eronder en waar vind je die ? ben al aan het proberen wil nog niet echt...
grootstewens, doe anders een digitale test, als je dan zwanger ziet staan, kom je er niet meer onderuit hier
@ grootste wens: Fijn om te horen dat jij ook een iets langere cyclus hebt en toch zwanger! (want zwanger ben je hoor!) Ik zou zeggen doe aub een digi test en je zult zien! Het kan zijn dat jouw streepje niet donkerder wordt; meerdere vrouwen hebben dat met matcare testen Ja, ik heb een beetje gekeken naar mn slijm hoor, en bij rekbaar hebben we geklust, maar nu heb ik ook af en toe zo'n slijm dus ik snap het allemaal niet echt meer Ach, we zien wel, we hebben tijd genoeg En jij nu lekker genieten !
@juffie: Gefeliciteerd, ook een hele mooie test! Jij had ook lange cycli zie ik! Hoe heb jij je ei gevonden? Met tempen?
hallo allemaal Wil iemand ff naar mijn ovutest kijken in mijn album, ik had 3 april ongi moeten worden, had 19maart posi ovutest, en ben nu 19dagen overtijd. Waarom is mijn ovutest nu weer posi? ik heb m ongeveer 10 min geleden gedaan, en het streepje is nu nog vetter als op de foto
Het kan zijn dat je gewoon een menstruatie en ei hebt overgeslagen. Heb je al een zwangerchapstest gedaan?
Misschien heb je dan een cyclus overgeslagen. Ik zou gewoon even afwachten en als je met je volgende cyclus ook niet ongesteld word, nog een test doen en anders even naar de huisarts gaan.
Medina: Waarschijnlijk heb je een cyclus overgeslagen, zoals ze dat noemen. Dan heb je alleen niet gemenstrueerd, maar zit je wel in een nieuwe cyclus. Wel geklust toch nu met die positieve test?
nee niet geklust, ik had die test gewoon voor de lol gedaan omdat ik er een paar over had. Heeft het nut om vandaag nog te klussen?
Ja, als je 10 minuten geleden deze test had zou ik vandaag klussen! Want je ovulatie komt eraan (dat moet wel als je zwangerschapstest negatief was).
Idd of je hebt een cyclus overgeslagen of je bent toch zwanger. Ik zou anders morgen nog eens testen of er gewoon voor de zekerheid een zw. test tegenaan gooien. En natuurlijk vanaaf aan de klus