goedemorgen meiden! mijn test was vanmorgen een stuk duidelijker, binnen 1 minuut kwam er al een licht streepje die ongeveer uiteindelijk 2 tinten lichter was dan de controlestreep, ik zal vanmiddag de huisarts maar effe bellen .... even horen hoe en wat! (moet ook nog naar de tandarts jekkie) Nou tot later dikke kus van een hele blije 'mama'
Het kan wel degelijk zijn dat je zwanger bent..ik had (tussendoor) ook een ovutest geprobeerd voor de lol en die sloeg ook flink uit..... Verklaard natuurlijk niet waarom je zwangerschaps test niet posi is.. Toch maar even naar de HA ? suc6..duimpjes draaien hier hoor !
Halloo! Na ongeveer alle foto's te hebben bekeken in dit topic heb ik toch echt een vraagje. Vrijdag had ik getest toen was die heel heel heel licht positief mijn man zag het ook. Maarja he om teleurstellingen te voorkomen nergens van uit gegaan test ik net (het is `òchtendurine` want ik sliep pas om half 9 werk nachtdiensten) dus de eerste naja staat die er nou wel of niet kon het niet met zekerheid zeggen dus ik doe nog een test met de zelfde urine alleen nu heb ik me testje niet stil gehouden maar een beetje gedraaid en nu staat er een duidelijkere 2e streep..ik zie de streep van veraf hij is wel heel licht maart nu snap ik niet waarom de ene lichter is als de ander met de zelfde urine en waarom me streep niet wat duidelijker is want ja vrijdag tot woensdag is toch best een tijdje alweer toch. Ojaa ik heb PCOS dus heb geen nod Maar ik had al een tijdje dat ik dacht ja ik ben zwanger maarja jullie mening graag en oja sorry voor mijn beetje drukke door elkaar heen geprate bericht maar weet niet meer wat ik moet doen
Vandaag uitslag van bloedonderzoek bij de huisarts gehad. En... geen HCG in mijn bloed te vinden. Er was dus sprake van een valse test! Heel vreemd dus, want ik zag dus echt wel een tweede streepje. Maar gelukkig dus geen vroege miskraam Op naar ronde 5!
Okee ik weet het niet meer Gister getest nou lichte streep maar zag hem wel vandaag getest met middag urine gewoon tussendoor dus ook gewoon gedronken en er staat een streep binnen de afleestijd hij is superlicht maar van ver af zie ik hem. Nu dat het half uur voorbij is word die steeds een heel klein beetje duidelijker. Foto lukt niet helaas. Wat denken jullie? ojaa heb PCOS dus geen nod
Ik hoop voor je dat het raak is, maar probeer anders een digitale van cb, die zijn altijd duidelijk. liefs
Thanks lief van je! Ja die ga ik straks toch maar ophalen en morgen als ik thuis ben ga ik slapen rond 8 uur (nachtdienst) en als ik dan smiddags wakker ben doe ik de test! Pff heb net gedoucht en ben helemaal moe heb geen eens zin om me haar te kammen
Hallo allemaal! Ik heb vanochtend 2 dagen voor NOD een test gedaan, en mijn vriend en ik zien een vage streep. Ik heb er een foto van gemaakt en in mijn album gedaan, maar op de foto is het streepje veel vager dan in het echt. Wat denken jullie....? Oh ja, gister had ik ook een test gedaan, en ook daar een hele vage streep. Vandaag is ie wel iets duidelijker geworden.
Thanks natas! Ja ik ga overmorgen een kruidvat test doen. Hij is ook heel vaag hoor. In het echt is ie wel duidelijker, mijn vriend en ik zien hem allebei. Maar bedankt voor het kijken!
ik heb hem even voor je in het negatief gezet: en ik zie zowel in het negatief als gewoon zo echt wel een streepje. ik vind persoon lijk deze testen erg onduidelijk terwijl je met een eigen merk test al veel duidelijker test. zou morgen ff een andere test doen en hopelijk krijg je een duidelijkere resultaat maar alvast een voorzichtige felicitatie
Dank je voor je reactie! Dus jij ziet ook een streepje? Poe, spannend hoor. Ik ga morgenvroeg een kruidvat test doen . Hopelijk wordt het dan duidelijk. In ieder geval bedankt!
Ik begin bijna aan mezelf te twijfelen maar ik zie om eerlijk te zijn helemaal geen tweede lijntje? Waar zien jullie die?
Dayenne, is het lijntje ook echt roze, of niet? (sorry, zie heel weinig) Als het lijntje er door hcg komt moet ie echt roze zijn. Wil je niet heel hard ontmoedigen en hoop voor je dat je morgen of overmorgen duidelijk + test, maar ik heb eerder ook (meer grijzige) streepjes gehad op de MatCare (en trouwens ook op de Kruidvat) testen > zie album. Indrooglijntje.. en niet zwanger dus
Miepie, de lijn is echt roze. Hij kwam ook binnen de 30 min, en is even dik als de controlelijn. De test van gister is ook roze en even dik, alleen iets vager. Zou het kunnen denk je? 2 indroogstreepjes? Balen zeg, dat jij een indrooglijntje had .