Als ie echt roze is, kan het volgens mij alleen van de hcg zijn en dan zou ie komende dagen dus duidelijker moeten worden. Alvast een voorzichtig gefeliciteerd dan !
Binnen 30 minuten? Volgens mij mag je na 10 minuten de test niet meer aflezen. En ik heb een keer 2 indrooglijntjes gehad met CB, dus dat zou wel kunnen dat het bij jou ook zo is. Nu hoop ik wel dat het gewoon een goede streep is die binnenkort duidelijker wordt!
hallo allenmaal ik lees al vanaf het begin mee met dit forum en dacht nu moet ik toch even reageren ik zelf ben al 4 daagjes overtijd en heb natuurlijk alleen maar vage testen maar het is nog vroeg maar word wel een beetje gek van die testen hoor ik vroeg me af hoe zet je een foto van de test in het neagtief dan? dat is volgens mij ideaal 8) op die foto hier boven zie ik ook echt geen streepje ik hoop voor je dat het over 2 daagjes wat duidelijker is
In de bijsluiter stond dat je binnen 30 minuten de test moet aflezen . Ik heb ook een kruidvattest gedaan, en daar stond inderdaad binnen 10 minuten.
Hoi hoi, Willen jullie ook eens kijken wat jullie denken van mijn test? Heb zelf het idee dat er een kruisje staat, maar twijfel heel erg. Het kruisje dat er nu staat ontstond direct tijdens het testen. Groetjes Taby.
Test staat in mn album, duidelijker kan niet! Na een aantal hele vage matcare testen opeens zwanger op de digi! Joepie!
hey meid, ik denk dat je niet zwanger bent.. zag in een eerder berichtje dat je een heel onregelmatige cyclus hebt..dus mss moet je die banner weglaten. Je kan er geen pijl op trekken. De posi ovutest wijst aan dat je wel een eisprong hebt (gehad) Hoop dat je geklust hebt! Succes! Paula
Fijn he Mama2801! Ik schrok me een ongeluk toen er 'zwanger' verscheen! Mag ik vragen vanwaar je die banner hebt? ik heb op die site gezien maar hij staat er niet tussen?
hey meis ik had de digi gisteren en eergisteren gedaan. en die was negatief, dus verwachte vandaag ook dat die nog negatief zou zijn, maar de gewoone streepjes testen worden wel steeds duidelijker, dus dit was grote verassing wat er verscheen, me manneke is nu ook echt overtuigd! de banner staat onder deze naam: Baby Development
Hoi hoi, Hier nog een foto, maar dan de test erbij gelegd die ik gisteren uit heb gevoerd. De blauwe=clearblue heb ik 29-04 gedaan en die kleine/witte heb ik 30-04 gedaan. Heb het idee dat de clearblue nu iets minder duidelijk is dan op de vorige foto die ik hier heb weggezet, maar op die kleine witte moet je echt heel goed kijken hoor. Duidelijker krijg ik ze niet meer op de foto. Groetjes Taby.
@ taby ik zie inderdaad op allebei ook een 2e streep zou over 2 dagen als ik jou was nog een keer testen... voorzichtige felicitatie alvast!