Ik zie ook een streepje hoor merleq Maar idd nog een paar daagjes geduld en dan een digi er tegenaan gooien, geen gedoe met streepjes en hij is heus wel gevoelig! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Vanochtend weer getest met die van de etos, maar dat streepje was zo vaag dat ik me echt afvraag of ik die wel serieus moet nemen. Hmm... Nu mezelf maar dwingen om even 2 dagen te wachten met testen.
MerleQ: ik had een keer 1 dag voor nod getest met DA, nou heel duidelijk eigenlijk! De volgende dag op NOD met etos, nou die was ook een stuk onduidelijker! Ik heb het niet zo op etos testen! Misschien over 2 dagen met een ander merk proberen?!
Ja ik heb de digitale van clearblue in de kast liggen. Dus die ga ik maandag proberen! Stemt wel weer wat beter dat bij jou die van de etos ook onduidelijker was.
Haha ik kon mezelf echt niet inhouden en heb toch al die digitale test gedaan. En kijk eens naar het resultaat! Nu maar hopen dat het goed blijft gaan!
Heel bizar ja We gaan ons dinsdag direct inschrijven bij kinderdagverblijven want in onze stad is dat echt een ramp qua wachttijden enzo.. Mijn moeder zal een gat in de lucht springen, maar mijn vaders zullen wel even mopperen ben ik bang... Ik zie er dan ook wel tegenop om het ze te vertellen!
MerleQ, ik zag er ook tegenop maar mijn moeder sprong een gat in de lucht! Ik was ook 22 en bang dat ze zouden zeggen dat ik nog te jong was enz enz. Nou, geen woord erover gehoord!
Hoi dames, Misschien een beetje off-topic.. Maar ik heb nou eenmaal helemaal geen regelmatige cyclus en koop me helemaal blut aan Clear blue testen. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik eerst getest met een etos eigen merk test die was 100% negatief. Daarna meteen een clear blue test gedaan en die was duidelijk positief (ik was ook zwanger). Dus heb de hoop in 'goedkope' testen verloren. Maar dit kan niet langer zo doorgaan. Dus heeft iemand ervaring met goedkopere testen die wel een duidelijk positief kunnen geven? Please
Misschien kruidvat? Matcare is ook wel goed (via internet). @MerleQ, zie je wel! Gefeliciteerd meid! En succes met vertellen aan je ouders . Hoe ze ook reageren, uiteindelijk zullen ze dolgelukkig zijn met jullie kleine spruit.
MerlQ, van harte gefeliciteerd! Wat leuk zeg. Jou test verhaal zou de mijne kunnen zijn. Geniet er maar lekker van. Groetjes Taby.