hallo, ik heb vandaag weer getest met matcare en nou zag ik een heel vaag streepje op de foto bijna niet te zien maar ik lees hier ook verhalen over vrouwen die met matcare heel licht testen en met cb digitaal meteen zwanger kregen hoe kan dit? want cb digitaal heeft toch meer hcg nodig? ik heb geprobeerd om foto van matcare te maken ookal is het moeilijk te zien graag jullie mening hierover. bedankt simone
hallo, ik ben nu net 1 dag overtijd maar heb al paar dagen missenlijk kriebel gevoel in me buik en links en rechts en af en toe krampjes onderin me buik maar niet zoals me ongi en witverlies beetje melkachtig normaal ben ik echt stipt en merk ik het paar dagen ervoor al dit keer dus niks. simone
hi simone, ik kan niets zien maar ik hoop dat dat aan de foto ligt! als je zekerheid wil zou ik gewoon een CBtje doen... ik duim!
ik zie op de foto van 09.27 een licht streepje op die andere niet te vaag de foto ik zo gewoon vandaag al een cb halen heb ik ook gedaan bij me vorige zwangerschappen en die gaf ook gelijk zwanger aan
Hee Simone, Ik zie ook niets maar dat komt idd hopelijk door de slechte en wazige foto. Ik heb toen ik testen voor de zekerheid ook een digitale test van CB gedaan en die zijn heel duidelijk. Ik zou je dus aanraden om die eens te proberen. Heel veel Succes!
bedankt voor het kijken iedergeval, kon er geen duidelijkere foto van maken heb geen digitale camera moest dus met me telefoon morgen ga ik een digitale test halen met hopenlijk positief resultaat. simone
haha als ik jou was was ik al na de winkel gerend om vandaag uitslag te krijgen of ik nu wel zwanger zou zijn of niet
ik zou wel willen maar manlief is niet thuis en woon in een dorpje met alleen een dorpswinkel die heeft geen cb digitaal anders had ik het ook echt wel gedaan ben nu alleen even aan het kijken of ik hem misschien iets duidenlijker kan krijgen simone
bengeltje nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ik ga een vriendin bellen en vragen of zij met me meekan naar de etos ofzo want ik word echt langzaam gek geloof ik haha
spannend simone maar ik zie heeeeel vaag wel iets en zo was ook mijn eerste test.. dus spannend laat je het wel weten
ik heb het niet opdie matcare tetsen ik was zwanger en mijne gaf die zowat negatief aan terwijl de cb toch echt zwanger aangaf bij alle 3 me zwangerschappen thnx zeg ja idd hoop dat je snel duidelijkheid heb simone wel ff laten weten he wij zijn ook nieuwschierig
wow bengeltje dus er is een kans dat cb digitaal wel zwanger aan zal geven pfff krijg nou echt zenuwen haha maar denk dat het beter is als ik morgenochtend ermee test toch? en vriendin is onderweg hierheen ze vroeg waarom heb je zo een haast om naar de etos te gaan dan euhmm leg ik wel uit als we ernaar toe rijden haha en ik laat zeker iets weten simone
waarom ik heb ook tegen 3 uur getest hou gewoon je urine ff 1 uurtje of half uur op zonder wat te drinken. kortom veel sucses 3 testen voor 20 euro zijn de cb testen er sta zwanger of niet zwanger