ben er weer maar zonder test waren uitverkocht heb nu een etos eigenmerk meegenomen ook daar een heel vaag streepje maar dan moet ik hem wel in het licht houden :S weet dus nog niet veel nu ik doe morgenochtend nog een matcare kruidvat verkoopt die de digitale ook eigenlijk? wel lief dat jullie zo meeleven simone
ja die kan je ook bij kruidvat kopen ik hoop voor je dat gauw duidelijk heid krijg. Die etos testen vind ik persoonlijk niet zo goed. Laat je het weten zodra je die test heb gedaan. Ben zeer benieuwd hoop het echt voor je. xxx
oke bedankt dan is dat het op de matcare na het eerste waar ik morgenochtend naar toe rij zodra ik hem heb gedaan laat ik het zeker gelijk weten. simone
nog even een vraagje als ik morgenochtend die matcare doe dan moet het streepje al donkerder zijn toch? en kan ik dan me urine bewaren voor de digitale of gewoon niks drinken en hem gelijk doen als ik thuis ben? bedankt simone.
Nee dat hoeft niet perse, dat was bij mij ook niet zo. Daarvoor moet toch even 2 a 3 dagen wachten. Succes! Gewoon die digitale opsnorren
IK zou niet de ochtendurine bewaren voor smiddags zou dan gewoon even voordat je die test doet 1 uur niet plassen en niet veel drinke
Simone Succes morgen! digi CB hebben ze ook bij kruidvat daar heb ik ze ook gekocht. En de testen van etos eigen merk vond ik ook niet zo fijn, die waren zo vaag. SUCCES! xxx
simone ik ga onwijs veel voor je duimen! ben benieuwd zeg! hoop dat het raak is je hebt neit voor nisk steeds vage streepjes lijkt mij althans hoop Ik
hallo meiden, morgenochtend zodra ik die matcare weer heb gedaan laat ik zo wie zo weten wat die zei en dan ga ik daarna gelijk naar het kruidvat voor zo een digitale test de zenuwen gieren door me lichaam heen maar idd er komt niet voor niks een vaag streepje toch zowel op de matcare als op die van de etos al vond ik die nog onduidenlijker om af te lezen. jullie horen het van me simone
hey simone, ik heb precies hetzelfde gehad hoor ook vage streepjes bij de matcare test, ben je al overtijd of had je ook een onregelmatige cyclus? ik heb de dag erna nog eens gedaan en toen 4 dagen later nog eens, was ie al veel duidelijker, het schijnt dat hcg om de 2/3 dagen verdubbelt in het begin, een week na de redelijk duidelijke test nog eens getest en toen was ie knalrose! hoop dat het bij jou ook zo gaat! het spannende is natuurlijk als de echo en de eerste 12 weken achter de rug zijn kan bijna niet wachten dan kan het genieten beginnen! heel veel succes ik zal voor je duimen, maar een streepje is een streepje
hai grootstewens, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ik ben op dit moment 1 dag overtijd 2 dagen terug had ik al getest en toen was hij echt negatief en de test (in me album) is van vanmorgen echt een supervaag streepje maar kwam vrijwel gelijk toen dat roze weggetroken was morgenochtend vroeg test ik nog een keer met die matcare en dan race ik naar de winkel voor een digitale want vage streepjes is maar niks hoor dacht al dat ik gek werd dat ik iets wilde zien haha. spannend joh is dit je eerste kindje? volgens mij gaan de eerste weken heel erg langzaam geniet er lekker van. dit zou overigens ook me eerste kindje worden en eindelijk na 2 jaar dan zwanger ik hoop het zo.... ik ga lekker slapen des te sneller is het ochtend. grtjes simone
hoi meiden, sorry dat het even duurde maar heb de test gedaan en die zei niet zwanger moet wel zeggen dat ik 3 koppen koffie op had maar een uur niet had geplast weet niet of dat invloed heeft de matcare van vanmorgen vroeg gaf wel een iets duidenlijker streepje zal proberen om er straks een foto van temaken simone
simone inderdaad klote zeg... mijn duimen blijven ook draaien voor je! hoop dat je snel meer zekerheid hebt