foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    bedankt meiden,

kheb de test van vanmorgen in me album gezet maar aangezien ik geen digitale foto camera heb moest het met me foon en dat geeft niet echt goed resultaat maar ja ga er maar vanuit dat het niks is
    tot nu toe nog steeds geen teken van ongi :D
    we wachten het af.....

bedankt iedergeval simone

2. ik zie helaas geen streepje meid.. neem toch aan dat ie na 7 dagen overtijd toch wel duidelijk aanwezig moet zijn? of heb je je vergist in je eisprong?

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Sorry simone maar ik zie ook echt geen streep :(

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Kijk in mijn album iedereen voor de test van daarnet :D
    Heb eens met een andere test gedaan, Quid van de supermarkt, ze zeggen dat ie heel goed is. en ja hoor, na enkele seconden al een streep even duidelijk als de controlestreep :) Zoiets maakt mn dag echt goed .. Heb amper kwaaltjes dus ik blijf maar testen voor bevestiging te krijgen :oops:

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @ simone ik zie ook niks sorry..

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    balen zeg simone het was je zo gegunt
    nee bij deze test zie ik ook niets :oops:

7. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    @marieke1610 ik ben nog geen 7 dagen overtijd hoor en ja dat zou kunnen maar als ik uitga van me normale cyclus 28 dagen is dit pas me 2de dag overtijd....

8. oooo dus eigelijk ben je nog maar 2 dagen overtijd? sorry dan verwarde ik je met een ander hahaha mijn fout!

nou ja hopen dat je dan over een paar dagen wel een streep hebt op je test :D

9. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    haha geeft niet hoor :D

we wachten het af maar ga ervanuit dat ik dan 1 dezer dagen ongi ga worden :S

10. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hey Simone , ik zie het streepje wel...ik heb je test even gekopieerd en er een cirkel omheen gezet ;) misschien dat de dames um dan zien :D
    groetjes van Ramona

11. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ik zie de streep ook:) ... Nou over een paar dagen nog maar eens de digi doen..

12. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    dank je wel ramona :D

in het echt zie je hem ook wel nog niet overduidenlijk maar toch
    wel wat beter dan gisteren ik wacht nog paar dagen en dan doe ik die digitale nog wel een keer misschien dat ik nog te weinig hcg ofzo heb aangezien de matcare ook vaag is ik weet het niet we wachten af
    simone

13. ja als je er een rondje omzet zie ik ook een vage schaduw.. maar ja ik heb al zo vaak dat soort testen gehad en toch ongesteld dus ik geloof niet meer in dat soort testen hahaha

14. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    een schaduw is toch niet lichtroze?
    ik wacht gewoon nog een paar dagen ben pas 1x eerder overtijd geweest en toen had ik ook een licht streepje die later donkerder werd helaas week later toch ongi geworden.

simone

15. tja meer dan afwachten kan je dan idd niet.. hoop dat de streep donkerder word!

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik zie hem ook simone!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik zie m ook! :)

18. grootstewens

19 apr 2008
    61
    0
    0
    zo waren mijn eerste testen ook hoor, ik zou nu even proberen om een paar dagen te wachten geef je het lichaam even de kans om wat meer hcg op te bouwen :) kijk maar even in mijn foto album, succes!

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @ Simone, Ik zie ook een klein streepje, hopelijk heb je over een paar dagen meer geluk. Nog even spannend dus. Veel succes.

20. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    ik heb ook zo een vage test (zie album) maar vanmorgen bij toiletbezoek rozeverlies met wat slijm en een ongi gevoel in me buik dus zal wel door zetten en om eerlijk te zijn zie ik wel wat op jou test maar is wel heel erg licht sorry.

groetjes joyce

Deel Deze Pagina