bedankt meiden, kheb de test van vanmorgen in me album gezet maar aangezien ik geen digitale foto camera heb moest het met me foon en dat geeft niet echt goed resultaat maar ja ga er maar vanuit dat het niks is tot nu toe nog steeds geen teken van ongi we wachten het af..... bedankt iedergeval simone
ik zie helaas geen streepje meid.. neem toch aan dat ie na 7 dagen overtijd toch wel duidelijk aanwezig moet zijn? of heb je je vergist in je eisprong?
Kijk in mijn album iedereen voor de test van daarnet Heb eens met een andere test gedaan, Quid van de supermarkt, ze zeggen dat ie heel goed is. en ja hoor, na enkele seconden al een streep even duidelijk als de controlestreep Zoiets maakt mn dag echt goed .. Heb amper kwaaltjes dus ik blijf maar testen voor bevestiging te krijgen
@marieke1610 ik ben nog geen 7 dagen overtijd hoor en ja dat zou kunnen maar als ik uitga van me normale cyclus 28 dagen is dit pas me 2de dag overtijd....
oooo dus eigelijk ben je nog maar 2 dagen overtijd? sorry dan verwarde ik je met een ander hahaha mijn fout! nou ja hopen dat je dan over een paar dagen wel een streep hebt op je test
hey Simone , ik zie het streepje wel...ik heb je test even gekopieerd en er een cirkel omheen gezet misschien dat de dames um dan zien groetjes van Ramona
dank je wel ramona in het echt zie je hem ook wel nog niet overduidenlijk maar toch wel wat beter dan gisteren ik wacht nog paar dagen en dan doe ik die digitale nog wel een keer misschien dat ik nog te weinig hcg ofzo heb aangezien de matcare ook vaag is ik weet het niet we wachten af simone
ja als je er een rondje omzet zie ik ook een vage schaduw.. maar ja ik heb al zo vaak dat soort testen gehad en toch ongesteld dus ik geloof niet meer in dat soort testen hahaha
een schaduw is toch niet lichtroze? ik wacht gewoon nog een paar dagen ben pas 1x eerder overtijd geweest en toen had ik ook een licht streepje die later donkerder werd helaas week later toch ongi geworden. simone
zo waren mijn eerste testen ook hoor, ik zou nu even proberen om een paar dagen te wachten geef je het lichaam even de kans om wat meer hcg op te bouwen kijk maar even in mijn foto album, succes!
@ Simone, Ik zie ook een klein streepje, hopelijk heb je over een paar dagen meer geluk. Nog even spannend dus. Veel succes.
ik heb ook zo een vage test (zie album) maar vanmorgen bij toiletbezoek rozeverlies met wat slijm en een ongi gevoel in me buik dus zal wel door zetten en om eerlijk te zijn zie ik wel wat op jou test maar is wel heel erg licht sorry. groetjes joyce