juffie1984 ja het streepje staat er ook idd maar vanmorgen rozig verlies en als ik tampie indoe dan zit er ook roze/lichtrood slijm op dus helaas denk dat deze ronde aan me voorbij gaat. groetjes joyce
@ joyce: ik zie duidelijk een streep hoor! duimen dat het niet doorzet! @ iedereen, in mn album staat de test van vandaag! stuk duidelijk dan de eerste he? (staat er ook bij)
jaaahaaaaaaaa ik ben zwangerrrrrrrr vanmorgen vroeg een digitale van clear blue gedaan en binnen 60 seconden kwam er zwanger te staan joeppieee kan het nog niet geloven eindelijk na 2 jaar lacht ons het geluk toe. hebben we gelijk gevierd lekker naar scheveningen geweest vandaag daarom nu pas bericht van mij wat moet ik nu doen de verloskundige bellen of naar de huisarts? simone
gefeliciteerd simone! je kunt de huisarts bellen maar bij mij was dat verspilde moeite, alles gaat hier in ieder geval via de verloskundige dus die zou ik bellen voor een afspraak! geniet ervan (ook al is dat best moeilijk in het begin) ik ben best onzeker of alles goed gaat / is maar dat zal wel normaal zijn toch?
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben wel eerst naar de huisarts geweest en heb ook een vervroegde echo gehad. Dus ik zou gewoon even de huisarts bellen voor een afspraak.
Simone, ik dacht het ook al! Gefeliciteerd, wat fijn eindelijk na die tijd! Geniet er van, en een hele goede zwangerschap toegewenst