foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Dames,

Ik heb nog een foto proberen te maken, die nu iets beter gelukt is, wel heel vaag maar zo zie je het misschien iets beter....maarja, eigenlijk kan ik nog niet zo vroeg een posi test hebben...ik vind het allemaal zo raar: al die klachten die ik heb, zo'n licht posi test...nouja,
    denk dat jullie het nu nog niet kunnen zien maar ik zet hem toch maar hier neer

Liefs

Syl

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi sylvia ik heb weleens gehoord dat als je een mk heb gehad dat de hormonen ook nog in je lichaam aanwezig kunnen blijven ofzo.. ik weet niet of het zo is hoor maar zou het daardoor niet kunnen dat je een posi test hebt? kussiej.. ik hoop het natuurlijk niet en dat je gewoon lekker zwanger bent meis!

3. Sheila82

Hoihoi,

Ik heb 5 januari een posi test gehad (ook niet eens super vet posi) dit was op mn nod...3 dagen erna was het streepje eigenlijk lichter...paar dagen erna weer lichter en vanaf 10 januari eigenlijk echt nega...13 januari begon ik met vloeien en toen heb ik weer een zw test gedaan (zelfde als deze natuurlijk ook) en was nog steeds nega...
    Is denk ik een tik van mij nu even, omdat ik dus zeker wil weten dat als ik een posi test heb, het niet van de mk komt..
    Dus, als ik nu een posi test krijg, is het dus niet van de mk nog, omdat die eigenlijk, volgens vk, bij innesteling al mis is gegaan, vandaar dat de test zo snel toen nega werd..

heb nu dus ook verschillende klachten en had vroege ei...
    Maar denk zelf dat het nog te vroeg is om te testen maar toch..heb gewoon soort voorgevoel ofzo..moeilijk uit te leggen...Hbe vanaf vandaag ook echt veel ongi krampjes enzo..

Liefs

Syl

4. schatje1

okay meis.. even afwachten dan maar zit jammer genoeg niks anders op.. ookal hopen we dat altijd :) ik hoop echt voor je dat het een +++ is .. kussiej

5. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Sylvia, ik zie ook heel licht een 2e streepje!

6. Sheila82

Ik vind het echt zo apart...heb wel eens gehoord dat je na mk vruchtbaarder bent maar weet het nu niet hoor....je lichaam is een raar iets af en toe haha :)
    Ongi krampjes worden niet minder..dit had ik ook alleen voor nod (week) bij andere zwangerschappen (ook al waren die misgegaan)

Vind het wel spannend nu, maar ik vestig er niet al mn hoop op hoor, haha..
    Ik hoop dat het iets goeds betekent, samen met de klachtjes die ik heb..
    Nouja, afwachten weer...:)

Bedankt voor jullie reacties meiden!
    Schatje1, jij bent overtijd zie ik, spannend zeg!heb je ook ergens last van ofzo?
    Ook Andrea: nog maar 3 dagen tot je nod, ook al zo spannend!
    Ik duim voor jullie dat het raak is!

Liefs

Syl

7. schatje1

nou meis.. laatste week heel veel plassen echt om het half uur.. niet normaal gewoon.. voor de rest niet echt veel hoor :) kussiej

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik heb er echt een goed gevoel bij Sylvia ;) Nog even spannend afwachten! Maar ik duim volop! Dat voorgevoel van je... dat geeft me veel vertrouwen dat de test idd positief is :)

9. Sheila82

Veel plassen kan ook al iets goeds betekenen! Ik hoop het voor je!
    Ik had bij mn zwangerschap dat ik altijd s nachts minimaal 3/4 keer eruit moest om te plassen en overdag niet..ook zo irrirant!

Je laat het wel weten hier he..wanneer ga je testen?!

Liefs

Syl

10. schatje1

ik weet eigenlijk nog niet wanneer ik wil gaan testen haha ;) eigenlijk nog niet over na gedacht want ik had 1 dag overtijd getest en die gaf negatief aan.. maar denk zelf dat het voor mij te vroeg is om dan al te testen.. dus we wachten hier nog eventjes af.. :D kussiej

11. Sheila82

Ik wacht nu ook weer een tijd met testen hoor...het is voor mij nu zo onduidelijk....misschien heb ik mn ei nog niet gehad...al denk ik hem wel echt vorige week gehad te hebben...en is het streepje een voorgedrukt streepje ofzo, want 2e streepje is echt super licht..maarja, al die klachten he..
    Net toen ik naar wc ging leek het wel alsof ik weer vruchtbaar slijm had...of het leek zo, wat beetje waterig, echt draden van trekken lukte niet..terwijl ik dat vorige week wel echt kon..
    verdorie, ik ben gewoon te onzeker enzo...denk dat we hier gewoon om de dag blijven klussen...(maar ook eerst temp morgen afwachten..)

5 dagen overtijd is al best wat!Spannend meid!

Liefs

Syl

12. schatje1

heb trouwens ook heel veel last van wit slijm.. en ook af en toe dat je het echt uit elkaar kan trekken als een sliert zeg maar :oops: sorry voor de details haha ;)

13. Sheila82

Hmm..dus het kan ook wel eens dat je na je ei soort van waterig slijm hebt, wat je beetje uit elkaar kan trekken?
    Vanochtend heb ik wel sex gehad, misschien dat dat ermee te maken heeft..
    Door de details wordt het alleen maar duidelijker wat je bedoelt :)
    Ik ben best ongeduldig...ik wacht maar eerst een paar dagen wat mn temp doet..

Liefs

Syl

14. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Had ik ook, tijdens mijn NOD opnieuw 'vruchtbaar slijm'. Vandaag (5 dagen na NOD) enkele grote stolsels verloren, maar geen menstruatiekrampen, krijg het gevoel van een miskraam :(

15. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Heb ik ook last van, bijna geen afscheiding en als ik het dan heb (begint nu iets meer te worden), dan is het doorzichtig/wit slierterig. Het kan niet aan het sperma liggen bij mij, heb het ook als we een paar dagen geen sex hebben gehad. Nog een paar dagen wachten bij mij en dan hoop ik dat ik positief nieuws heb!

16. schatje1

ik heb het ook wanneer ik geen sex heb gehad hoor.. dus jah en het blijft maar doorgaan.. dag en nacht de ene keer rek baar de andere keer niet.. :oops: :( :)

17. Sheila82

Speeters, je bent dus al paar dagen overtijd, maar dus nog geen bloed?
    Of bedoel je met stolsels bloed?
    Had je ook al wel of geen posi testen? Ik zag in je album wel de posi testen maar die zijn van december toch?
    Meestal heb je bij een mk wel krampen.
    Maar ik had dus vorige cylcus een hele vroege mk, ik heb toen niet eens super veel bloed verloren, was meer een lichte menstruatie ofzo, en maar 2 dagen, daarna had ik 1 dag spotting en daarna klein beetje bruiverlies..Mijn baarmoeder was ook mooi leeg (heb echo gehad bij vk, en zw test was bij mij dus al heel snel nega)
    Maar ik had dus ook niet veel krampen..

het hoeft niet altijd iets te betekenen...Misschien kun je nog een zw test doen?
    Ik hoop dat het bij jou niks betekent en dat je gewoon lekker zwanger bent meis, dat hoop ik echt heel erg!

Oja, over dat voorgevoel..het rare is ook wel dat ik vorige keer (dus toen ik vorige cylcus zwanger werd) al van te voren een negatief gevoel had over zwanger worden, wel beetje het gevoel dat ik zwanger was maar heel sterk het gevoel dat het niet goed zou gaan. natuurlijk speelt mn eerste mk ook mee maar het was niet alleen onzekerheid, ook een echt negatief gevoel..
    Dus nu is het de 2e keer dat ik een soort voorgevoel heb alleen nu dus wel positief..te positief naar mijn mening want het kan natuurlijk ook nog goed zijn dat het niks is, maar daar ben ik me ook echt van bewust. Anders valt het tegen..
    maarja, aan zulke gevoelens kun je weinig doen, kun je niet echt verdringen..dat gevoel is er gewoon..
    Nouja...pfff..geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen hihi..

Intussen blijf ik hard doorduimen dat jullie gewoon zwanger zijn hoor!

Liefs

Syl

18. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Moet je even in mijn album kjken.

cindy

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    appeltje ben net( terug en ik had toch gezegd dat ge zwanger waard he,hihihihihii yes

ben hier nog volop aan het lezen en blink jij ook gefeliciteerd.

20. Sheila82

MN temp is niet heel erg omhoog gegaan, wel weer een beetje..dus weet het niet hoor...
    al zegt mn lichaam dat ik wel ei heb gehad (zere gevoelige tepels, af en toe misselijk, rommelende buik en vooral de erge ongi krampjes die ik sinds gisteren best erg heb)
    Heb nog nooit voor mn ei en ook niet na ei zulke erge ongi krampjes gehad, alleen toen ik zwanger bleek te zijn...

Nouja...nog steeds afwachten voor mij..

Liefs

Syl

Deel Deze Pagina