Ik zie ook een streep! Maar hij is wel dun, hopelijk geen indroogstreepje.. Ik hoop dat het raak is voor je! Ik zal voor je duimen
zie de streep wel maar durf het echt geen positeif te noemen.. vind het inderdaad ook beetje lijken op een indroogstreepje.. probeer snel nog eens een test morgen ofzo zal voor je duimen laat je het wel weten..
Zou morgenochtend doen, dan moet het hcg gehalte alweer hoger zijn en is de kans op een duidelijkere test hoger. Ook omdat het dan met ochtendurine is die is vaak geconcentreerder! Veel succes ik duim voor je!
Hallo allemaal, ik heb al een paar keer iets gehoord over kruidvat testen, zijn dat gewoon de 'huismerk' testen van Kruidvat? Ik begrijp dat die gevoeliger zijn dan andere? Kun je die ook al eerder gebruiken dan wanneer je eigenlijk ongesteld zou moeten worden? liefs Karin
Ik heb ze nu in mijn tas zitten! 't Zijn die testjes waar je met zo'n pipetje urine op moet vangen. Ik ben benieuwd, als ik getest heb zal ik het hier laten weten. X
Hihi, ben nu nog aan het werk! Overleg straks even met mijn vriend of we er vanavond al een laten sneuvelen of dat ik tot morgen wacht. Maaaaar, laat het jullie echt meteen weten!
Ik ben ook al 10 dagen overtijd en test ook negatief, heb geen klachten en ook geen gevoel of ik ongesteld moet worden. Vindt het echt irritant dat ik niet weet waar ik aan toe ben! Je hoort dat het even kan duren voordat de test positief aangeeft, maar mijn hoop wordt toch steeds minder.....
Anders zou je ook bloed kunnen laten prikken. Op een bepaald moment wil je toch wel zekerheid. Ben je normaal wel regelmatig ongesteld?
Ik ben meestal zo rond dag 27 of 28 ongesteld, maar nooit later. Nu afgelopen maandag nog getest, maar die was ook negatief. we zijn al zolang bezig om zwanger te worden, dus toen mijn menstruatie uitbleef werd ik natuurlijk al gelijk blij, alleen dan werken negatieve testen niet echt mee. Heb verder geen last van zere borsten, of misselijkheid, alleen een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Verder helemaal niks, en als ik op internet kijk, heeft iedereen daar bijna last van. Moeilijk dus......
wie weet? wie weet of ik nou zwanger kan zijn of dat de test niet goed is gewoon? ik heb altijd gewoon echte negatieve testen gehad in t verleden als ik teste en bij zwangerschap na weken wachten bijna maand zelfs, 2 posi maar nu ben ik bijna niet bezig geweest ervoor, wou t wel maar was er niet mee bezig echt, en ben 2enhalve week overtijd. Maar nu krijg ik dat vage 2e streepje.. zucht