foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    @ johe..

ahh meid wat jammer.. :cry:

sterkte Kusss

2. JoHe

JoHe Niet meer actief

Dank je wel allemaal voor jullie lieve reacties.....
    Doe vrijdag nog een test, als ik mijn ongi nog steeds niet heb.
    Kan niet wachten :rolleyes:
    Slaap lekker alvast

3. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb geen foto, de camera stelde zichzelf niet scherp, maar ik heb net getest (1 dag voor NOD) en had ook een licht 2e streepje! Dit had ik bij Ryan ook bij mijn 1e test, dus ga er lekker van uit dat ik zwanger ben! YES!

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik ga je al een voorzichtige proficiat wensen , geniet ervan, hopelijk heb je binnen één van de dagen een hele duidelijke test

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Spannend ! Ik heb ook morgen mijn NOD maar ga morgen pas testen als het dan nog nodig is.
    Heb wel het gevoel dat de duiveltjes komen, heb zoals gewoonlijk zo`n apart gevoel in mijn buik. Heb jij klachtjes ?

Alvast een voorzichtige proficiat !

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    spannend hoor alvast gefeliciteerd

7. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik heb vanmorgen een test gedaan en was na een minuut of 8 heel vaag. en hij word steeds duidelijker, maar het is een dun streepje kan dat?

ik heb de foto in mijn album geplaatst. als je het goed wilt zien moet je de foto vergroten.

liefs san.

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    @ Sylvia: met stolsels bedoelde ik idd bloed. Ik heb twee dagen gewoon gemenstrueerd (maar dan met die rare grote stolsels plots :-?) maar nu alleen nog wat oud bloed. Normaal duurt mijn ongi wel 5 dagen, maar vermits ik stolsels had zal ik wel gewoon niet zwanger zijn...

Ik hoop zo dat je test positief zal zijn! Vorige keer zat je voorgevoel blijkbaar ook erg juist, dus hopelijk ;)
    Veel succes iig en laat zeker iets weten! Ga je pas testen op je NOD?

9. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Je streepje is heel duidelijk, maar idd wel dun! Ik dacht dat dat gewoon zwanger betekende! Ik hoop het voor jou en alvast een heel voorzichtige proficiat! Maar misschien zijn er meiden die meer ervaring met die testen hebben ;)

10. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik zie ook een dun streepje, spannend !
    Zou over een paar dagen voor de zekerheid nog eens testen.

Liefs, Bibu !

11. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb vanmiddag weer getest met CB-digi, de foto staat in mijn album: Geen twijfel mogelijk: ZWANGER!

12. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Proficiat! Geniet van je zwangerschap en hopelijk heb je niet te veel kwaaltjes ;)

13. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    dit is een foto van een test die ik gisteravond heb gedaan het is de 2de en derde foto. de eerste is van vanmorgen. is is wat vager dan de test van vanmorgen. als je goed kijkt kun je het net zien.

http://www.mijnalbum.nl/Album=DOMJU3LI

als je de foto groter wilt zien moet je even op de koto klikken

liefs san.

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    nou dames van harte gefeliciteerd, san 78 toch binnen een paar dagen nog eens testen denk dat is het veiligste en ben je zeker, of kan je niet je bloed laten testen? Dan ben je zeker

15. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik had het toch mis dat ik dacht dat ik vroeg ei had...heb nu vanavond posi ovutest (zie album)
    Vanaf 19e had ik ook posi ovutesten (zie ook album) maar wel iets minder positief dan deze...dus ja..denk dat al die klachtjes bij aankomende ei hoorden ofzo..al heb ik dat nooit zo gehad..
    Ik kwam erachter doordat mn temp niet echt wilde stijgen (wel 1keer 37,0 c, wat ik normaal dus altijd na mn ei heb)
    Dus lekker verwarrend allemaal...
    Ik ga er dus vanuit dat mn ei er nu aankomt...
    Helaas dus weer langer wachten voor mij tot mn nod..
    Wel hebben we goed geklust en gaan vanavond toch maar weer klussen..ook al doen we dat nu dan voor de 3e dag achter elkaar..(had me gisteren vergist..want doen eigenlijk om de dag)
    Nouja, mn ei is nu dichtbij dus toch maar gewoon klussen vanaaf!

Liefs

Syl

Dames die positief getest hebben, gefeliciteerd!

16. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Oei, dat is helemaal verwarrend voor je! Maar des te beter dat je toch ontdekt hebt dat je een positieve ovu-test hebt! Kun je nog goed verder klussen en wie weet blijft je ongi wel lekker lang weg volgende NOD ;)

17. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ja, was wel verwarrend idd!
    maar weet nu dat ik hem gehad heb...gisteren dus posi ovutest en vanochtend posi (eisymbool) van persona...dus verwacht dat ik vandaag dus ei heb..Maar morgenochtend temp ik weer dus dan weet ik meer maar ik verwacht echt dat ik hem vandaag heb..
    Dan kan ik echt 100 procent zeker door naar de wachtbank :)
    Hebben wel 3 dagen achter elkaar geklust , wilde eigenlijk om de dag maar had me dus vergist..oeps..nouja...we zien wel hoe het afloopt...ik hoop goed!

Liefs

Syl

18. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik hoop ook goed! ;) Duimen zijn omhoog hoor! Heb je normaal een regelmatige cyclus?

19. Kenja

Kenja Lid

6 nov 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi, hoi,

Ik heb niet alle 20 pagina's doorgelezen, dus misschien staat het antwoord er al lang tussen..... Maar ik heb een keer ergens anders op de site gelezen, dat als je al een positieve test hebt, om dan nog even een andere test te doen omdat dat zo leuk is voor het plakboek... Het klinkt een beetje vaag, weet ook niet precies wat er bedoeld werd, maar het is natuurlijk inderdaad leuk om een babyboek te beginnen met een positieve test ! Weet iemand welke test er bedoeld werd of heb ik het helemaal verkeerd begrepen ?

Nu maar hopen dat die positieve gauw mag komen :) .

Groeten,
    Kenja

20. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    OOOw ze bedoelen vast die digitale testen van clearbleu... die geeft namelijk met letters aan dat je zwanger bent...

Met die streepjes is het vaak nog onzeker vinden ze en dan is er ook geen gerommel van is ie nou te licht ja of nee... en met deze staat er gewoon bam ZWANGER... dus denk dat ze die bedoelen.

liefs jollie

Deel Deze Pagina