he meiden, een dikke proficiat, het lijkt nu op dit moment nog een beetje onwezelijk maar het is echt waar jullie zijn zwanger
Hee, ik wil niet heel nieuwsgierig klinken , maar ik snap iets niet helemaal. Volgens je onderschrift heb je een kind van 13, maar er staat ook dat je 23 bent : Ik snap t niet meer :
Ik heb trouwens een vage test! Ik snap er alleen niks van want het is midden in mijn cyclus... Hij staat in mijn album!
Oh, hij kan niet in mijn album, dus dan maar even zo: http://i169.photobucket.com/albums/u203 ... Afb007.jpg
In het echt is ie wel duidelijker, er staat echt een tweede streepje. Maar op mijn nod nog negatief getest en ook (echt!) ongesteld geworden. Dit is vreemd....
Nou een streep is een streep, dus volgens mij ben je toch echt zwanger. Bij mijn dochter werd ik ook gewoon op mijn nod ongesteld, dit bleek achteraf een innestelingsbloeding.
heejj marb ik zie inderdaad ook een 2de streep. ik zou even wachten tot je nod en dan nog een keer testen! een test geeft alleen ma een 2de streep als je ook hcg in je urine hebt dus er zit wel iets. en er zijn wel meer vrouwen die gewoon ongi worde als ze zwanger zijn.. me tante wist de eerste 8 maanden niet dat ze zwanger was :O Liefs xx
Aaaaah, zou het dan echt waar zijn? Ik snap er niks van, m'n temperatuur is ook erg gedaald sinds mijn menstruatie en is sindsdien stabiel laag... Maar AAAAAAh
Mag ik vragen waarom je een test hebt gedaan als je midden in je cyclus zit? Blijkbaar had je dus bepaalde kwaaltjes anders doe je toch geen test halverwege lijkt me. Vind de test niet heel duidelijk op de foto maar als je zegt dat hij in het echt veel duidelijker is dan zal je wel zwanger zijn Een streep is een streep dus! Was je ongi anders dan anders? Groetjes Snoopy
Nou, ik heb dus helemaal geen kwaaltjes, terwijl ik die normaal wel heb voor mijn eisprong. Maar ik weet niet... het was een impuls ofzo Had er ineens zin in. Het sloeg eigenlijk nergens op
Ongi was niet anders, eerlijk gezegd. Ik was er ook van overtuigd dat ik niet zwanger was/ben, ook in combinatie met m'n temperatuur. Ik weet echt niet wat ik hier nou weer mee moet hoor...
Ik denk dat je gewoon je menstruatie af moet wachten! Het is bij iedereen anders, ben al 18 dagen overtijd en mijn testen geven negatief aan!
Kan dat dan? Een innesteling van 5 dagen? Ik geloof alles nu Maar goed, hou het hoofd koel en test morgen nog eens want diep in mijn hart weet ik wel dat het eigenlijk niet kan...
[Alles kan...een lichaam is apart, maar je kan toch beter afwachten tot je menstruatie! doordat je er zo mee bezig bent is het ook niet goed!