nou ik heb toch goed moeten zoeken na sommige 2de streepjes ik moet zeggen dat ik niet in zulke erg vage streepjes geloof zie veel meiden die zo streepje hebben en uiteindelijk toch op hun nod ongesteld zijn en later niet zwanger zijn. dus zou zeggen test op je nod dag nog eens als je niet ongesteld ben dan moet die al duidelijker zijn . sucses dames
Ik ben het met jou eens, waarom zo vroeg testen, dat snap ik niet helemaal! maar goed ik weet dat het allemaal spannend is als je het graag wilt! Maar wat ik al zei, ik ben al ruim twee weken over tijd en mijn dokter heeft mij door gestuurd voor een echo! omdat ik nog steeds negatief test, maar hij denkt ook dat een kans op zwangerschap nihil is! Dus dames allemaal succes!
Natuurlijk als eerst gefeliciteerd! Want die streep komt er niet zomaar Maar wel moet ik zeggen dat ik niet echt snap waarom je midden in je cyclus gaat testen..dat geeft je alleen maar onzekerheid lijkt me..maar alsnog natuurlijk gefeliciteerd! En geniet ervan!
Nou ja, het was dus eigenlijk meer een impuls. Ik kan het niet goed uitleggen. Ik zag die stapel zwangerschapstesten liggen (ja, ik heb er een hoop besteld ) en dacht: 'ik doe er voor de grap 1'. Ik had niet verwacht een streepje te zien, eerlijk gezegd... Ik ga er maar gewoon vanuit dat het vals positief is...
Pfff... het mysterie is opgelost: het was een ovulatietest. Ik heb geen idee waarom er een ovulatietest tussen mijn zwangerschapstesten is gekomen, maar het staat op de verpakking. Ach, ik geloofde het toch al niet
Mja, ik vind het wel slordig hoor van de fabrikanten... Maar goed... tis wel een mooie anekdote natuurlijk
Jeetje marb das balen zeg. Niet echt slim van die fabrikanten. Zometeen had je hem op je NOD gedaan en dan zag je een vaag streepje. Nou, succes met je eitje!
zou iemand in mijn album willen kijken en zeggen wat je ervan vind. ik heb de test net gedaan en in het echt is ie wel wat duidenlijker dan op de foto (telefoon). bedankt
hahaha echt jullie zien hem dus ook dat houd in dat ik echt niet gek ben in het echt zie je hem zelfs nog beter dan op de foto maar wou toch jullie mening hebben
gefeliciteerd hoor, zo duidelijk als wat, een mooie tweede streep, duidelijk zwanger! Heel fijn voor je meid!