@Chrisssssie Ik zie geen streepje. Maar je hebt natuurlijk wel heel vroeg getest. Ik zou het in het ziekenhuis wel even aangeven dat de mogelijkheid aanwezig is dat je zwanger kunt zijn. Maar de test is nu negatief.
heb hem, ff in negatief gekeken...maar hellaas geen streepje gezien...maar je hebt ook wel erg vroeg getest....ik weet ook niet wat je moet doen...
chrissiieeee ik zou de foto gewoon laten maken als t nodig is; ligt wel beetje aan welke plek natuurlijk als het bij de tandarts is dan zou t niet zo erg zijn, van buurt van de buik/bekken zou ik het niet doen... maar weet je als je in het vliegtuig zit ontvang je nog meeer straling dan dat er een rontgenfoto van je gemaakt wordt... dusssssss
ik zie geen 2e streep chrissie als je rongtenfoto's laat maken zou ik aangeven dat je evt zwanger kan zijn. Dan kunnen ze je buik beschermen met een loden schort...
Dank jullie wel voor de snelle reacties ! Blijkbaar ben ik toch erg kippig aan het worden want ik zie, heeeeeel vaag, wel een 2de lijntje. Tevens ook bedankt voor de adviezen. Ik zal het zeker aangeven. Gelukkig heb ik nog 2 dagen en die ochtend zal ik ook nog een keer testen. (en de foto hier plaatsen )
he meid, Ik zie helaas geen 2 de streepje, kan misschien wat vroeg zijn. Hopelijk komt ze nog. Zet de negatief van de foto erbij zo zi je het beter. Als er een 2 de streepje is geeft deze ook in lichtere kleur weer.
Hoi ! Ja, ik heb hem ook in negatief... p.s. als je op mijn foto's klikt worden ze groter, wellicht beter zichtbaar? (of ik zie echt spoken/streepjes lol)
sorry maar ik zie ook geen 2de streep als je rontgen foto maakt ff zeggen dat je mischien zwanger kan zijn dan krijg je idd beschermende ding voor je buik. denk dat je nu ff spookjes ziet
nee ik zie ook geen streepje hopelijk zie je over een paar dagen wel een streepje Maar ik zou het wel ff zeggen bij de rontgenfoto
ik zou over 2 dagen nog eens testen want volgens mij zie ik wel maar dan ook wel een heel licht streepje of ik zie ook spoken
ja.. ik zie ook echt wel een heeeeeeeeeeel licht streepje hoor. Maar, hoelang heb je na het doen van de test de foto genomen? Het kan ook een indrooglijntje zijn he..
Hahaha, het wordt nu echt een soortje feit of fictie. Ben erg benieuwd naar woensdag. De foto is na 8 minuten gemaakt. Volgens mij is de test zelfs nu nog niet helemaal droog, alhoewel het lijntje wel begint te vervagen.
ik zie ook een tweede lijntje. ik ben er volgens mij op getraint. wel heeeeel vaag hoor. ik krijp mijn ogen altijd wat dicht en er moet geen licht inval zijn dus hand boven de test. heb je vandaag al getest meestal zie je hem dan al wat beter ?
Nee, vandaag niet getest. Morgen weer Wel heb ik gisteren de test aan mijn man laten zien. Hij durft er geen antwoord op te geven ..