nyncke Ik heb hem op de pc gezet en in gezoemd hehehe ik ik zie 2 strepen! Wil je vast voorzichtig feliciteren meid! en hopelijk heb snel duidelijk zolang je zelf twijfelt, Knuffels.
@nyncke, gefeliciteerd! @ Chrissssie, heb je al op nieuw getest? Ik zie namelijk ook een heel licht streepje!
Hoi meiden, hier nog een in spanning. Heb vanmiddag 2 testen gedaan van CB en bij alletwee verscheen gelijk al een dun streepje, ong na 2 minuten werdt dit streepje lichter maar hij staat er nog wel, bij alletwee. Ik krijg de testen niet duidelijk op foto. wat denken jullie?
nyncke een dikke proficiat meis, en jij bengeltje ook. ga voor jullie beide heel erg duimen dat alles dik inorde blijft.
hoi allemaal ik heb een vaag lijntje willen jullie je mening geven of je hem ook zie foto is niet super heb hem met mijn telefoon gemaakt
bedankt zico ik twijvel zo omdat de vorige x had ik een test 4dagen voor nod en die was verschrikkelijk duidelijk en nu een vaag streepje durf mijn banner nog niet eens aan te passen