ik wacht nog ff tot het weekend en als hij dan nog niet echt duidelijk is ga ik of een digitale halen of naar de ha voor een bloedtest mijn huisarts is daar gelukkig heel gemakkelijk in
Na 25 maanden voor het eerst een streepmet 2 testen maar ik geloof het niet. willen jullie aub inmijn album kijken
hey meiden als eerste alle zwangeren gefeliciteerd! ik zal me even voor stellen ik ben ancie en mn vriend en ik zijn al 11 maand bezig om zwanger te worden helaas is dit al wel een paar keer gelukt maar heb in totaal 5 miskramen gehad de eerste met +/- 12 w en met 11.5 w met 10 w met 8 w en met 6,5 week gelukkig hebben we geleerd om dat allenmaal een plekje te geven en in onze gedachten zeggen natuur zijn wil dan was het kindje vast niet goed en dat helpt. maar nu het volgende ik ben al een paar dagen over tijd en heb gisteren een testje gedaan en die gaf een heel licht streepje weer mijn vriend en ik zelf zijn er bijna van overtuigd dat ik weer zwanger ben. dit omdat ik van me zelf erg dun ben maatje xs en cup maat A nu heb ik 3 dagen geleden nieuwe bh's gekocht maatje B75 en die zitten zelfs al weer te strak mn buik is opgezet want mn broekken zitten strak ik voel me zwanger maar krijg maar geen duidelijk positief resultaat vanmorgen weer getest en weer een licht streepje toen maar met de cb digitale getest en die geeft duidelijk aan niet zwanger maar zodra ik die patroon er uit haal wel 2 dikke strepen (ik weet dat ik daar niet naar mag kijken ) maar was er zo van overtuigd dat ie zwanger zou aan geven wie kan mij vertellen wat dat kan betekenen? word een beetje wanhopig liefs ancie
tirtilisko ik heb me lenzen niet in he en nog zie ik die 2de streep dus vanharte gefeliciteerd die streep kan je niet zomaar bedenken hij staat er echt
ancie: een digitale heeft meer hcg nodig om positief te tseten,je moet idd niet naar die strepen kijken,als ik jou was zou ik nog ene gewone goedkope test doen,..succes! een lichte streep is ook een streep!
Hoi ! Sorry, had geen tijd om eerder te reageren, we hebben logées. Maar ik ben ZWANGER ! Foto's volgen binnenkort.
Hallo lieve meiden ik heb vanmiddag weer met een cb digitaal getest en er staat toch echt zwanger. Alleen ik heb echt ongi krampen vooral lage rugpijn
he meid, dit is je test in negatieve en zie een vaag streepje staan Binnen enkele dagen nog eens een test maar ik denk dat je zwanger bent
een duidelijke streep vind ik dat gefeliciteerd wou dat de mijne zo duidelijk zijn... niemand ziet ze behalve ik denk dat ik gek word hahahaha zie album