Dank je voor je snelle antwoord. Dus de digitale testen van clearblue, even onthouden. Jollie, volgens je banner ben je 1 dag overtijd. Spannend hoor..... Groeten, Janke
Maar dat resultaat wordt toch niet bewaard? Ik vind het wel een nadeel, als hij op baterijen werkt. Een gewone teststrip kun je opplakken, van die digitale kun je alleen een foto bijhouden. Maar het is natuurlijk wel lekker duidelijk
ik ga enkel digi halen als ik al een test heb gedaan , bij ons kosten die meer dan 35 euro stuk, hoe is de prijs bij jullie
Digitale zw test van Clear BLue kost heir 19,95 euro en dan heb je drie testen...dus het apparaatje waar je de testen indoet en 3 testen (die je dus in het apparaatje doet) Ik heb er nog 1 over, ik gebruik die ook alleen maar als ik al een streepjestest heb gedaan, om meer zekerheid te hebben. Liefs Syl
Oei, dat is wel heel veel, ik was aan het rondsurfen en kwam 3 digitale CB testen tegen voor 19,99. (Nederlandse onlinestore)
Nou dames, wat denken jullie? Wel of niet een 2e streep? De bovenste is van gisteravond, de 2e van vanmorgen met ochtendurine. grr. waarom wil het plaatje niet laden?
foto nummero 2. Ze staan ook in mijn album overigens. Ik schijn het hier niet aan de praat te krijgen...
@Ready: ik zie streepjes! :-D Lijkt me een proficiat waard! Misschien nog eens testen met een ander soort test, maar ik denk wel dat hij positief is! Proficiat!
Het is een etos test. Ik wil vrijdagochtend of zaterdagochtend eigenlijk zo'n test doen die gewoon zwanger of niet zwanger zegt, maar die zijn nogal duur hoor ik?
Ik had ene van het merk Life gekocht,was 2 dagen overtijd en binnen de 30 sec stonden de 2 streepjes er al.
Euh, ik heb een foto genomen, maar pas na de 10 min, was nog donker vanmorgen en kreeg hem niet goed op de foto, hoop niet dat het een indrooglijntje is....Zag hem met 10 min wel duidelijker dan met 5 [img=http://img475.imageshack.us/img475/2926/display004pg4.th.jpg]